test
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Imenovan žiri KAKTUS Talents 2023 (powered by DExpress) takmičenja!

Konkurs za takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents (powered by DExpress) otvoren je do 22. septembra. Žiri KAKTUS Talents Award čini 15 uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije, kao i jedan tajni član – predstavnik socijalnog preduzeća ili udruženja.

Ove godine žiri, na čelu sa Nikolom Riznićem, CEO kompanije DExpress, radiće u sastavu: Nataša Pavlović, Chief Marketing Officer, Mercator-S; Predrag Petrović, Head of Business Development and Marketing, Belodore / DP Lux Group; Miroslav Miljenović, Creative Director, SIVO; Milica Šljivančanin, Marketing Manager, Henkel Consumer Brands; Milan Perić, Marketing and Communications Director, Carlsberg Srbija; Marija Arsić, Digital Manager, Delta Holding; Luka Đukanović, Marketing Manager, Atlantic Grupa; Ivan Westerveen, Co-Founder & Creative Director, Creative Disorder Studio; Dunja Dejanović, Marketing Manager SEE, Visa; Dijana Vučković, Digital Communications Manager, Forma Ideale; Darko Soković, Managing Partner, Strategy & Development, Propulsion; Bojana Savić, PR & Digital Manager, MPC Properties; Aleksandra Stevović, Media & Connections Planning Manager SEE and Baltics, Pepsico i Aleksandra Kosanović Strižak, direktorka marketinga i komunikacija, Erste Banka Srbija.

Cilj KAKTUS Talents takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.

Na takmičenje mogu da se prijave mladi profesionalci iz agencija u Srbiji, starosti do 32 godine.

Ove godine mladi talenti pokazaće svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imaće zadatak da odgovore na brief kroz tri kanala komunikacije po izboru (tradicionalne ili online).

Brief će se odnositi na izradu kampanje za određeno socijalno preduzeće ili udruženje, a identitet socijalnog preduzeća ili udruženja, njihovi ciljevi, strategija, kao i sve dodatne informacije biće poznate 27. septembra na dan brifiranja. Takmičari će imati na raspolaganju 48 sati da odgovore na brief.

Više informacija pronađite na sajtu KAKTUS TALENTS AWARD (POWERED BY DEXPRESS).

Prijatelj KAKTUS Talents takmičenja je MPC Properties. 

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!