Imam minut!

Kompanija Vip mobile, u saradnji sa agencijom Leo Burnett, lansirala je nov proizvod i kampanju posve─çenu starijim osobama, sa lajtmotivom „Imam minut“.

Vip mobile kao kompanija koja posebnu pa┼żnju posve─çuje porodici, posle velikog uspeha kampanje „Mame, dobro do┼íle na svet“, sada svoj fokus stavlja na potrebe starijih osoba. Zato je Vip mobile za svoje starije korisnike kreirao sasvim nov proizvod, posebnu 65+ tarifu sa negrani─Źenim minutima, porukama i Viberom te posebnom podr┼íkom na prodajnim mestima i u call centru.

Proizvod je lansiran u sklopu kampanje ─Źiji je lajtmotiv re─Źenica „Imam minut“. U kampanji koja povezuje dve generacije, mla─Ĺu i stariju, re─Źenica Imam minut dobija jo┼í jedno, novo i sve┼że zna─Źenje. Ne┼íto ┼íto izgovaramo skoro svakog dana bez razmi┼íljanja, postaje velika, bitna re─Źenica koja govori o spremnosti da mla─Ĺi posvete pa┼żnju starijima, o bliskosti izme─Ĺu generacija, o razumevanju, po┼ítovanju i ljubavi koja ih spaja.

Lajtmotiv „Imam minut“ uzet je i kao vremenska odrednica za kreativne egzekucije kampanje, te tako i TV spot i radijske reklame traju ta─Źno minut.
Kako bi postigli ┼íto autenti─Źniji utisak, u skladu sa vremenskim periodom u kome se radnja odigrava kori┼í─çeni su odgovaraju─çi mediji snimanja: Super 8mm film,16mm film, VHSÔÇŽ Sama estetika medija kojima je snimano poja─Źala je emotivni utisak reklame.


Oceni tekst

4,67 od 5
Loading...

Komentari