REGION – U Briselu su dodeljene najprestižnije evropske nagrade za marketinšku efikasnost – Euro Effie. Jedna od ovih vrednih nagrada po prvi put dolazi i u Hrvatsku, zahvaljujući reklamnoj agenciji Imago i kampanji Boranka, osmišljenoj za Savez izviđača Hrvatske. Nakon što su pre tri godine doneli prvog kanskog Lava u Hrvatsku, Imago Ogilvy je prva hrvatska agencija u istoriji koja je za domaću kampanju dobila EuroEffie.
“Svaki kreativac koji radi u oglašavanju će vam reći da nema uspešne kampanje bez dobre kreative te da kreativnost podiže prodaju. Ne znam, ali držim se načela da je jedina dobra kreativa ona koja ima tržišne rezultate jer svaka druga je svrha sama sebi. Ova nagrada je još jedan lep dokaz da je naša kreativa, ne samo efikasnost, cenjena i relevantna u svetskim razmerama. Drago mi je da se ta nagrada dogodila baš sa Savezom izviđača Hrvatske koji su započeli ovu divnu akciju i koji su nam pravi partner na projektu” – kaže Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imago Ogilvy.