REGION – Nakon brojnih nagrada na festivalima oglašavanja u Evropi i na Dalekom Istoku, Imago Ogilvy je za rad Dear Mr. President, koji je osmislio za Janu, nagrađen bronzom i na prestižnom američkom festival Clio Awards.
Priča o pismu napisanim Klepetanovim perom, koje je promenilo zakon u Libanu te omogućilo milionima ptica da sigurno lete preko te države, taknula je i najrespektabilniji svetski žiri koji je odlučivao o pobednicima na ovom američkom takmičenju.
Ovom nagradom je Imago Ogilvy popunio svoju kolekciju najvrednijih svetskih nagrada i opravdao poziciju najnagrađivanije hrvatske agencije u poslednjih nekoliko godina.
„Evo baš je Dino Rađa juče primljen u NBA Hall of fame i to me podsetilo na činjenicu da možeš biti jako velik u Evropi, ali kad u košarci uspeš u Americi, onda si svetska klasa. Slično je i u oglašavanju, koje je direktna refleksija ekonomije i show businessa, a jasno je koje je mesto Amerike na toj karti. Zato ova nagrada ima neverovatnu težinu. Kad te u Americi odaberu među desetinama hiljada radova iz celog sveta, onda je to nešto što ima težinu“, kaže Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u agenciji Imago Ogilvy