REGION – Pobednici IdejeX, nacionalnog takmičenja u kreativnosti na kojem se već 13 godina uspešno takmiče agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 21. aprila u glavnoj dvorani Dana komunikacija u Rovinju. Titula agencije godine IdejeX pripala je agenciji Imago Ogilvy, a oglašivačem godine na IdejiX proglašen je Kraš.
Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz Imago Ogilvy redom i Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda, Señor, Design Bureau Izvorka Jurić, McCann Zagreb, MinusMinus Agency, Studio Tumpić/Prenc, Utorak, Odjel Marketinga HNK Hajduk, Šesnić&Turković, Šanavala, BBDO Zagreb i Lesles, kreativni studio za proizvodnju filma i videa.
Na IdejiX već se godinama uspešno takmiče kako velike tako i male agencije, kao i samostalni umetnici, sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i bronzana priznanja. Projekti se takmiče u četiri grupe kategorija – Best on Market, Best of Ad-Making, Best Branding & Rebranding te novoj grupi Best of Positive Change – a ove godine istakli su se sledeći projekti.
U grupi kategorija Best on Market dobitnici zlatne IdejeX su:
BiteMe Nutrition i Imago Ogilvy za projekat Feed your greatness u kategoriji Hrana
HEINEKEN Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za projekat Tuđi čovik u kategoriji Alkoholna pića
Pipi Beverages i Imago Ogilvy s projektom Uvik aktualna i #bolimePipi u kategoriji Bezalkoholna pića
Raiffeisenbank Hrvatska i McCann Zagreb s projektom RBA Neovisni u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
VIOLETA i Utorak s projektom BITI BEBA JE SPORT ZA SEBE u kategoriji Kućanstvo
VARTEKS i Señor s projektom OTKRIJ VARTEKS u kategoriji Moda i ljepota
Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Croatia za Hrvatsku! u kategoriji Korporativne komunikacije.
Zlatno priznanje nagrade X u grupi Best of Ad-Making osvojili su:
Zalando i MinusMinus Agency za projekat Ljeto je u tebi u kategoriji Film
HIGH SPIRITS i Design Bureau Izvorka Jurić s projektom SAMPÉ gin u kategoriji
Zlatni su u grupi Best Branding & Rebranding sledeći projekti:
Hrvatsko dizajnersko društvo i Šesnić&Turković s projektom Squeeeze kategoriji Branding
Kraš i Studio Sonda za projekt Dorina u kategoriji Rebranding.
U grupi Best of Positive Change zlatnu je statuu osvojio sledeći projekat:
HNK Hajduk i Odjel marketinga HNK Hajduk za projekt Za bolji svit – Hajduk Split u kategoriji Best of Positive Change.
Više informacija o svim dobitnicima pogledajte na sajtu: https://www.danikomunikacija.com/