today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ili ste sponzor ili morate da „ćutite“!

SVET – Olimpijada će uskoro buknuti na društvenim mrežama, ali vaša kompanija verovatno neće moći da priča o njoj.

Ovogodišnje izmene famoznog pravila 40 Olimpijskih igara, koje daje smernice o sponzorstvima, pomogle su nekim nezvaničnim olimpijskim sponzorima da iskoriste igre u svoje oglašivačke svrhe. Ali, ako niste zvanični sponzor poput Coca-Cole, McDonald’s-a, Vise ili P&G-a, postovanje o Olimpijskim igrama na društvenim mrežama tokom zvaničnog perioda „zatamnjenja“ – koji je počeo u prošlu sredu i završava 24. avgusta – moglo bi biti kao sprint kroz minsko polje.

Prošle nedelje je Olimpijski komitet SAD-a (USOC) poslao dopis kompanijama koje nisu sponzori sa upozorenjem da ne koriste intelektualno vlasništvo Olimpijskih igara.

Sumirajući svoja brojna ograničenja za brendove, koja možete pogledati u nastavku, USOC je upozorio kompanije da „ne prave postove na društvenim medijima koji imaju temu Olimpijade, koji sadrže zaštitne znake Olimpijskih igara, koji sadrže slike sa igara, ili čestitaju olimpijski uspeh, osim ako su službeni sponzor na način definisan u delu koji se odnosi na društvene medije.“

Nezvaničnim sponzorima između ostalog je zabranjeno:

  • Kompanije ne smeju koristiti nikakve zaštićene olimpijske reči ili fraze. Ove fraze uključuju: Olympic, Olympian, Team USA, Future Olympian, Gateway to gold, Go for the gold, Let the games begin, Paralympic, Pan Am Games, Olympiad, Paralympiad, Pan-American.
  • Kompanije ne smeju koristiti pojmove koji se odnose na lokaciju Olimpijskih igara, kao što su: Road to Rio, Road to Pyeongchang, Road to Tokyo, Rio 2016, Pyeongchang 2018, Tokyo 2020.
  • Kompanije ne smeju koristiti reči koje uključuju reč „Olympic“ kao što su Mathlympics, Aqualympics, Chicagolympics, Radiolympics, itd.
  • Kompanije ne smeju koristiti hashtagove koji uključuju zaštićeno intelektualno vlasništvo Olimpijskih igara kao što su #TeamUSA ili #Rio2016.
  • Kompanije ne smeju koristiti nikakve službene logotipe Olimpijskih igara.
  • Kompanije ne smeju postati bilo kakve fotografije sa Olimpijade.
  • Kompanije ne smeju prikazati olimpijce u svojim postovima na društvenim medijima.
  • Ne smeju sportistima čak ni poželeti sreću.
  • Kompanije ne smeju objaviti bilo kakve rezultate sa Olimpijskih igara.
  • Kompanije ne smeju šerovati ništa sa službenih društvenih profila Olimpijskih igara. Čak su i retweetovi zabranjeni.
  • Kompanije ne smeju stvarati sopstvene verzije Olimpijskih simbola, „bilo da su napravljeni od vašeg sopstvenog logoa, trokuta, šesterokuta, čepova sa boca, kolutova luka, auto guma, podmetača za čaše, lopti za košarku, itd.“

Više informacija pročitajte na portalu AdWeek.

Foto: AdWeek

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!