Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

IKEA je dobar domaćin, a još bolji gost

IKEA nam već decenijama donosi viziju doma, a od prošle godine nam donosi i svoje proizvode u sklopu „Click and Collect blizu tebe“ usluge. Ideja samog servisa je da omogući kupcima da po niskoj ceni dostave dođu do željenih proizvoda bez odlaska u IKEA robnu kuću. Odabrano je pet lokacija, za pet punktova za preuzimanje, a agencija SIVO je dobila zadatak da sve obavesti kako IKEA sada stiže do njih.

Pošli su od toga da IKEA, koja je godinama domaćin u svojoj robnoj kući, sada kreće u goste i svima su je najavili porukom: Evo nas kod vas!

Znamo šta znači biti dobar gost. Prvo, znamo da je potrebno prilagoditi se domaćinima, naučiti osnovne stvari o njima, pronaći potencijalne zajedničke teme i pokazati poštovanje kroz interesovanje za stvari koje su njima bitne. Drugo, znamo da se u goste ne ide praznih ruku.

Zbog toga su odlučili da im predstave proizvode koje će im donositi, ali na način prilagođen samo njima. Naučili su sve o Čačku, Leskovcu, Pančevu, Kragujevcu i Novom Beogradu… o njihovim legendama, izrekama, bitnim mestima… Onda su stvorili zvučne i pamtljive asocijacije koje IKEA proizvode povezuju sa kultnim stvarima vezanim za ove gradove.

Tako je Kragujevački Aerodrom (Opština) postao pista na koju sleće GRADVIS saksija za cveće; pronašli su STRANDMON gosta koji stiže do novobeogradske strane mosta; do srca Šumadije su dovezli DRÖNA kutije…

Na ovaj način su građane tih gradova emotivno trigerovali, a onda su se prebacili i na geolokacijsko targetiranje. Plasirali su kreative putem digitala i doprli do novih domaćina. Oni su ih dočekali raširenih ruku. Kako SIVO kreativna rešenja, tako i IKEA proizvode na punktovima za preuzimanje.

Kasnije su isti recept preneli i na hrvatsko tržište. Počeli su tako što su izguglali sve o Varaždinu, Čakovecu i Slavonskom Brodu, a onda su stvorili neraskidive asocijacije između ovih gradova i naših proizvoda: kao npr. da je INGATORP sto idelan za posluživanje Varaždinskog klipiča, ili da je KALLAX idealan za knjige i međimursku zimnicu, a da POKAL odlično gasi žeđ nakon kulena. Kao i kod nas, i ovde su dočekani raširenih ruku.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!