Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

IKEA je dobar domaćin, a još bolji gost

IKEA nam već decenijama donosi viziju doma, a od prošle godine nam donosi i svoje proizvode u sklopu „Click and Collect blizu tebe“ usluge. Ideja samog servisa je da omogući kupcima da po niskoj ceni dostave dođu do željenih proizvoda bez odlaska u IKEA robnu kuću. Odabrano je pet lokacija, za pet punktova za preuzimanje, a agencija SIVO je dobila zadatak da sve obavesti kako IKEA sada stiže do njih.

Pošli su od toga da IKEA, koja je godinama domaćin u svojoj robnoj kući, sada kreće u goste i svima su je najavili porukom: Evo nas kod vas!

Znamo šta znači biti dobar gost. Prvo, znamo da je potrebno prilagoditi se domaćinima, naučiti osnovne stvari o njima, pronaći potencijalne zajedničke teme i pokazati poštovanje kroz interesovanje za stvari koje su njima bitne. Drugo, znamo da se u goste ne ide praznih ruku.

Zbog toga su odlučili da im predstave proizvode koje će im donositi, ali na način prilagođen samo njima. Naučili su sve o Čačku, Leskovcu, Pančevu, Kragujevcu i Novom Beogradu… o njihovim legendama, izrekama, bitnim mestima… Onda su stvorili zvučne i pamtljive asocijacije koje IKEA proizvode povezuju sa kultnim stvarima vezanim za ove gradove.

Tako je Kragujevački Aerodrom (Opština) postao pista na koju sleće GRADVIS saksija za cveće; pronašli su STRANDMON gosta koji stiže do novobeogradske strane mosta; do srca Šumadije su dovezli DRÖNA kutije…

Na ovaj način su građane tih gradova emotivno trigerovali, a onda su se prebacili i na geolokacijsko targetiranje. Plasirali su kreative putem digitala i doprli do novih domaćina. Oni su ih dočekali raširenih ruku. Kako SIVO kreativna rešenja, tako i IKEA proizvode na punktovima za preuzimanje.

Kasnije su isti recept preneli i na hrvatsko tržište. Počeli su tako što su izguglali sve o Varaždinu, Čakovecu i Slavonskom Brodu, a onda su stvorili neraskidive asocijacije između ovih gradova i naših proizvoda: kao npr. da je INGATORP sto idelan za posluživanje Varaždinskog klipiča, ili da je KALLAX idealan za knjige i međimursku zimnicu, a da POKAL odlično gasi žeđ nakon kulena. Kao i kod nas, i ovde su dočekani raširenih ruku.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!