Savremeno poslovanje nezamislivo je bez implemetiranja najnovijih tehnologija, dubinske analize podataka, praćenja trendova i korišćenja inovativnih alata. I&F McCann Grupa, kao jedan od vodećih komunikacionih sistema koji u svom portfoliu razvija digitalne delatnosti u agencijama u svom sastavu podržala je ovogodišnju konferenciju Sinergija 16 kao Zlatni sponzor.
„Digitalna transformacija dubinski utiče na razvoj poslovnih modela kao i celokupne industrije oglašavanja. Digital je ranije predstavljao jedan medijski kanal, a sada je samostalni medij i pokretač promena. Konferencija Sinergija 16 je mesto razmene i sticanja znanja, i ponosni smo što kao jedan od partnera možemo da prenesemo svoja iskustva o tome kako podaci i nove tehnologije utiču na razvoj advertajzinga i kako ih mi koristimo u kreiranju komunikacije između brendova i potrošača. Vidimo se na Sinergiji!“, kaže Marija Vićić, direktorka komunikacija I&F McCann Grupe.
Na konferenciji će jedno od predavanja održati i Katarina Kostić, direktorka razvoja medijskih operacija I&F McCann Grupe za JI Evropu pod nazivom “How big data & Technology changed Advertising Industry“ (Hotel Crowne Plaza, sala Mediterranean, ponedeljak, 17.10. od 11.30h do 12.30h).
Sinergija 16 najveća je i najuticajnija godišnja konferencija posvećena informaciono-komunikacionim tehnologijama i njihovoj poslovnoj primeni. Pored stručne IT javnosti Sinergija je posvećena svima koji su zainteresovani za unapređenje i razvoj svog biznisa, organizacionih i tehnoloških procesa i optimizaciju kompanijskih resursa kroz upotrebu najsavremenije tehnologije i alata.