Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

I&F McCann Grupa na Weekendu

I&F McCann Grupa i ove godine će biti prisutna na Weekend Media Festivalu koji se održava u Rovinju. Pored učešća na reviji najboljih kampanja iz regiona BalCannes, značajno će biti prisustvo predstavnika I&F McCann Grupe i agencija u njenom sastavu na panelima, predavanjima, prezentacijama i članstvu u žiriju.

O izazovima koje nosi izvoz kreativnosti, razvoju kompanije i osnivanju agencija u drugim zemljama regiona, kao i o širenju poslovanja na Nordijski region iz svog iskustva govoriće Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe, na panelu BalCannes Export Report. Direktorka agencije McCann Beograd, Olivera Perković, kao moderatorka panela Globalni brendovi, sa svojim sagovornicima razgovaraće o tome kako globalni brendovi koji su prisutni kod nas funkcionišu u različitim kulturama i moraju li se brendovi prilagođavati lokalnim kontekstima.

Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja McCann Beograd, učestvovaće na panelu Millennials preuzimaju svet! na kojima će između ostalog istaći i podatke o odnosu brendova i millennials generacije iz Studije o mladima ekspertskog centra McCann Truth Central. Retail je najbrže rastući segmet tržišta oglašavanja, sve je veća utakmica između najjačih trgovačkih lanaca, ali se ona i dalje prevashodno vodi na televizijama, dok je digital još uvek po strani. O retailu kao najbrže rastućem tržištu na istoimenom panelu govoriće Vedran Vereš, Client Service Director UM Zagreb i UM Ljubljana.

O najboljim projektima iz digitalne sfere, kao članica žirija SoMoBorca odlučivaće Jelena Anđelić, direktorka agencije Drive, dok je Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd, učestvovao u predselekciji radova.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!