Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

I&F McCann Grupa na Weekendu

I&F McCann Grupa i ove godine će biti prisutna na Weekend Media Festivalu koji se održava u Rovinju. Pored učešća na reviji najboljih kampanja iz regiona BalCannes, značajno će biti prisustvo predstavnika I&F McCann Grupe i agencija u njenom sastavu na panelima, predavanjima, prezentacijama i članstvu u žiriju.

O izazovima koje nosi izvoz kreativnosti, razvoju kompanije i osnivanju agencija u drugim zemljama regiona, kao i o širenju poslovanja na Nordijski region iz svog iskustva govoriće Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe, na panelu BalCannes Export Report. Direktorka agencije McCann Beograd, Olivera Perković, kao moderatorka panela Globalni brendovi, sa svojim sagovornicima razgovaraće o tome kako globalni brendovi koji su prisutni kod nas funkcionišu u različitim kulturama i moraju li se brendovi prilagođavati lokalnim kontekstima.

Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja McCann Beograd, učestvovaće na panelu Millennials preuzimaju svet! na kojima će između ostalog istaći i podatke o odnosu brendova i millennials generacije iz Studije o mladima ekspertskog centra McCann Truth Central. Retail je najbrže rastući segmet tržišta oglašavanja, sve je veća utakmica između najjačih trgovačkih lanaca, ali se ona i dalje prevashodno vodi na televizijama, dok je digital još uvek po strani. O retailu kao najbrže rastućem tržištu na istoimenom panelu govoriće Vedran Vereš, Client Service Director UM Zagreb i UM Ljubljana.

O najboljim projektima iz digitalne sfere, kao članica žirija SoMoBorca odlučivaće Jelena Anđelić, direktorka agencije Drive, dok je Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd, učestvovao u predselekciji radova.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!