Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ideje za koje biste se svaki put iznova borili!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?

„Dobra ideja ne nastaje iznenada – ona je rezultat strateškog razmišljanja o određenom izazovu koji je pred nama. Nakon što razvijemo ideju za koju verujemo da će najbolje odgovoriti na izazov, njen opstanak osiguravaju energija i posvećenost koje uložimo u njen razvoj i implementaciju. Ideje koje opstaju su one u koje lično verujemo, koje se baziraju na istinskim ljudskim željama i potrebama i u kojima ljudi mogu lako da se prepoznaju.“ Ljiljana Boljanović, Managing Director, Olaf&McAteer

 

Sladjana Vecerinovic„Ideje koje opstaju su jednostavne i svima razumljive, za koje svako pomisli da ih je i sam mogao domisliti. Postavljene na zdravim stubovima, zidane veštim rukama, izbrušene emocijama. One za koje biste se svaki put borili iznova, koje nam rasturaju um i pune srce.“ Slađana Večerinović, Executive Director, Headmade

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!