Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ideja u labirintu

Kako izgleda dobra ideja za reklamu? Postoje li zajedničke karakteristike dobrih ideja? Ideja između tradicije, zahteva naručioca, želje publike i novog medijskog konteksta.

Autor: Boris Belak
Izdavač: Rebel, Zagreb, 2013.
Cena: 17 evra (knjigu možete naručiti preko Facebook-a ili putem mejla info@rebel.hr)
O knjizi: Kako do dobre ideje koja prodaje, i postoje li neke zajedničke karakteristike dobrih ideja? U digitalnom svetu, kada je svako od nas zapravo komunikacijski medij, šta uopšte danas znači dobra marketinška ideja? Konkretni saveti i primeri iz savremenih uspešnih kampanja: šta traži naručilac (finansijer) kampanje, a šta želi publika? Marketing i pop-kultura: kako međusobno utiču, šta i kako prodaju publici? Odgovori na ova i još mnoga pitanja, pisani lakim, pitkim i zabavnim stilom, koristiće svakome ko se bavi marketingom ili se pita postoji li uopšte danas svet izvan marketinga!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!