Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

IDEA za bolji život!

Popularni glumci Svetlana Bojković i Marko Nikolić i u 2012. godini rado su se vratili ulogama bračnog para Popadić snimivši nastavak oglasnog TV spota za lanac supermarketa Idea. Popadići su još od prvih epizoda snimljenih pre 25 godina nastojali da nađu način za „bolji život“ i uštedu u ionako tankom kućnom budžetu.
U nastavku oglasnog spota za akciju „bolji život“ čuveni Giga Moravac više se ne preznojava u redu ispred kase već u kupovinu odlazi opušten i to u društvu supruge Emilije i unuka.
U narodu popularni Giga i Emilija Popadić su izlaz za već preopterećeni kućni budžet pronašli u kupovini u Idea Extra i Super prodavnicama gde za svaki račun preko tri hiljade ili sedam hiljada dinara, dobijaju poklon bon u iznosi od 300 ili 800 dinara plus mogućnost da ostvare popust od deset odsto na kupovinu kozmetike.

Bonove je moguće potrošiti za kupovinu subotom i nedeljom u prodavnicama koje izdaju bonove tj. Super i Extra formata, dok je Idea izašla u susret svim potrošačima i omogućila da sakupljene bonove svakog dana mogu da iskoriste u ostalim Idea prodavnicama širom Srbije. Koristeći kompletnu scenografiju sa snimanja serije, Marko Nikolić i Svetlana Bojković nove scene pod parolom „IDEA i dalje u akciji za Vaš bolji život“ u duhu „Boljeg života“ snimali su u prodavnici Idea Extra na Novom Beogradu .
U oglasnom spotu Popadići i dalje ostaju Popadići, pa tako Giga preuzima kupovinu osnovnih životnik namirnica, dok Emilija vreme provodi na odeljenju kozmetike kupujući preparate isključivo za sebe. Njihov unuk se zadržava u carstvu igračaka, birajući igračku za sebe iz bogate Idea ponude.
U savremenom TV spotu ponovo su našle mesto pojedine scene i replike iz ove serije koje su već ušle u legendu. Režiju za Ideinu reklamu potpisuje Mihailo Vukobratović koji je sa scenaristom Sinišom Pavićem sarađivao i prilikom snimanja same serije.

Izvor: Blic

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!