SVET – U prvoj polovini ove godine mobilno oglašavanje u SAD, u poređenju s istim periodom prošle godine, poraslo je za 89 odsto i predstavlja gotovo polovinu svih prihoda internet oglašavanja, objavio je IAB.
Vrednost digitalnog oglašavanja u SAD-u procenjena na 32,7 milijardi američkih dolara, što je za 19 odsto više nego u istom periodu 2015. kada je iznosila 27,5 milijardi dolara.
Prihodi mobilnog oglašavanja porasli su za 89 odsto tako da su dostigli 15,5 milijardi dolara i predstavljaju 47 odsto prihoda celokupnog internet oglašavanja. Oglašavanje na pametnim telefonima i tabletima svoju vrednost povećalo je na 1,6 milijardi američkih dolara, što je za 178 odsto više nego u istom periodu prošle godine.
Prihodi od oglašavanja na društvenim mrežama porasli su na sedam milijardi, što je 57 odsto više nego u istom periodu prošle godine.
Više informacija pronađite OVDE.