today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

IAB Europe lansirao Brand Builders

SVET – Oglasni formati pod nazivom Brand Builders su deo IAB Europe Brand Advertising Framework-a i predstavljaju set inicijativa za podudarnost digitalnih i tradicionalnih medija dizajniranih da budu kompatibilni sa globalnim programima.
IAB Europe je 20. marta u Briselu predstavio paket od 6 preporučenih brending oglasnih formata pod nazivom Brand Builders, koji nude novo brending okruženje za oglašivače.
U cilju razumevanja aktuelnih oglasnih formata i raznovrsnosti evropskog tržišta, IAB Europe je sproveo istraživanje brend advertajzing formata koje je obuhvatilo mišljenja preko 300 izdavača, agencija i mreža širom Evrope. Istraživanje je istaklo popularnost dva trenutno aktuelna formata i predvidelo im blistavu budućnost. Identifikovani su i formati za koje postoji potražnja, a kojih nema na strani ponude. Sve ovo je omogućilo IAB Europe da kreira paket statičkih i dinamičkih oglasnih formata pod nazivom Brand Builders, kako bi obezbedili veću raznovrsnost u oglašivačkim kampanjama.

Statički oglasni formati:
1. 300×600 Halfpage (statički) (IAB US Rising Star dimension)
2. 728×90 + 160×600 Wallpaper (statički)
3. 728×410 Landscape (statički, nova dimenzija, kompatibilna sa 16:9)

Dinamički oglasni formati:
4. 300×250 → 728×410 Expandable Rectangle (floater/slajder 16:9)
5. 728×90 → 728×410 Expandable Leaderboard (floater/ slajder 16:9)
6. 160×600 → 300×600 Expandable Skyscraper (floater/ slajder)

Formati u okviru Brand Builders paketa su prazna platna. Jedini propisani detalj je dimenzija u pikselima, dok o svemu ostalom odlučuje oglašivač, odnosno kreativna agencija. Brand Builders formati su prva faza IAB Europe Brand Advertising Framework-a, pokrenutog od strane Odbora za brend oglašavanje .
Na kongresu Interact 2014 biće predstavljena druga faza Framework-a, koja će obuhvatiti detaljan izveštaj o Brand Builders formatima, uključujući i IAB Rising Stars formate. Sledeći korak radne grupe za oglasne formate fokusiraće se na mobilne in-page i in-stream formate.
Kompanije zainteresovane za učešće i doprinos brend advertajzing programu slobodne su da kontaktiraju brandbuilders@iabeurope.eu.

Više informacija pronađite na sajtu IAB Srbija.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!