Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

IAA svetski kongres od 20. do 22. februara u Indiji!

SVET – 44. Svetski kongres IAA održaće se u indijskom gradu Kochi od 20. do 22. februara sledeće godine.

Na listi predavača u okviru najvažnijeg IAA događaja našao se veliki broj svetskih stručnjaka kao što su: Paul Polman (CEO, Unilever), Andrew Robertson (CEO, BBDO Worldwide), Marc Pritchard (Chief Growth & Brand Officer, Procter & Gamble), Chris Tung (CMO, Alibaba), Jonas Kjjelberg (Co-founder, Skype), Lindsay Pattison (Chief Transformation Officer, WPP) i mnogi drugi.

Moto IAA Kongresa glasi: Brand Dharma – Šta je sledeće? Dharma je reč koja potiče iz Sankrita i označava više pojmova kao što su pravednost, dužnost, odgovornost, vrlinu, dobro i tako dalje. U današnjem dinamičnom svetu oznaka “Brand” više nije ograničena na označavanje proizvoda ili usluge. Neki od najvećih brendova danas su ljudi. Istovremeno, mlađe generacije su zahtevnije i sve više se pitaju da li je proizvođač potencijalno poslodavac, bez obzira na to da li su sirovine nabavljene lokalno, bez obzira na to da li je gotova roba proizvedena u pristojnom okruženju, da li proizvodnja ugrožava okolinu. Suština je da svaki brend mora živeti po Dharma, ali i da je neophodno da se industrija bavi ovim pitanjem.

Sve informacije o programu, sadržaju koji će biti ponuđen delegatima iz celog sveta, ali i registraciji možete naći https://iaaworldcongress.org/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!