today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

I uvek smo zajedno!

Nekada smo pod porodicom podrazumevali svoje najbliže srodnike. Današnja porodica je značajno proširena. To nisu samo oni u najbiližem srodstvu, danas su to i prijatelji, kolege, naši kućni ljubimci…

Porodica je naša zona konfora, ono što dodaje vrednost i smisao životu, zajedništvu, bliskosti. Porodica je kad nekom dajemo ono što najviše volimo, kad s nekim delimo i radosti i brige, kad nekome poklanjamo naše vreme, naše poglede i dodire. Porodica je kad zajedno maštamo, starimo, pobeđujemo, kisnemo… kad volimo. Porodica je kad smo zajedno i delimo Carnex paštetu.

„Carnex. I uvek smo zajedno“ slogan je nove kampanje za Carnex paštete, koje su od svog pojavljivanja na tržištu postale sinonim za paštetu, kao i za dobro poznati ukus i neupitan kvalitet. Kampanju za jedan od najpoznatijih i najvoljenijih brendova u Srbiji osmislio je McCann Beograd, predstavljajući Carnex paštete kao jedan od simbola porodične trpeze i razmene ljubavi, poverenja i podrške sa najdražima.

“Carnex pašteta ima visoku prepoznatljivost i generacijama je deo porodičnih trpeza. Ovom kampanjom proširili smo vidike i stavili smo je u kontekst moderne porodice, koja je u današnjem smislu svuda gde se osećamo kao kod kuće, među svojima. Uložili smo puno entuzijazma, znanja, iskustva i pre svega kreativnu strast pripremajući potpuno novu komunikacijsku platformu. Kao rezultat, nastao je savremen, atraktivan kreativni izraz u koji smo pretočili identitet i vrednosti Carnex brenda, i što je najvažnije, koji komunicira sa potrošačima. Želeli smo da porukom koju plasiramo podsetimo na emocije koje su pokretači svih nas, a koje u užurbanoj svakodvenici ponekad potiskujemo. Drago nam je da smo, sudeći po reakcijama potrošača i saradnika, u tome uspeli,“ kaže Tijana Katalinić, brend menadžer kompanije Carnex.

Kampanja je imala odlične reakcije, kao i aktivno učešće velikog broja ljudi u raspravi koja je pokrenuta na društvenim mrežama na temu ŠTA JE ZA VAS PORODICA?

Tim koji je realizovao kampanju čine: Bojan Babić, Branko Andrejević, Lidija Milovanović, Vladimir Popović, Milica Vojnović, Jana Savić Rastovac, Katarina Pribićević, Marija Stošić i Istok Tornjanski.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!