Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

I uvek smo zajedno!

spot_img

Nekada smo pod porodicom podrazumevali svoje najbliže srodnike. Današnja porodica je značajno proširena. To nisu samo oni u najbiližem srodstvu, danas su to i prijatelji, kolege, naši kućni ljubimci…

Porodica je naša zona konfora, ono što dodaje vrednost i smisao životu, zajedništvu, bliskosti. Porodica je kad nekom dajemo ono što najviše volimo, kad s nekim delimo i radosti i brige, kad nekome poklanjamo naše vreme, naše poglede i dodire. Porodica je kad zajedno maštamo, starimo, pobeđujemo, kisnemo… kad volimo. Porodica je kad smo zajedno i delimo Carnex paštetu.

„Carnex. I uvek smo zajedno“ slogan je nove kampanje za Carnex paštete, koje su od svog pojavljivanja na tržištu postale sinonim za paštetu, kao i za dobro poznati ukus i neupitan kvalitet. Kampanju za jedan od najpoznatijih i najvoljenijih brendova u Srbiji osmislio je McCann Beograd, predstavljajući Carnex paštete kao jedan od simbola porodične trpeze i razmene ljubavi, poverenja i podrške sa najdražima.

“Carnex pašteta ima visoku prepoznatljivost i generacijama je deo porodičnih trpeza. Ovom kampanjom proširili smo vidike i stavili smo je u kontekst moderne porodice, koja je u današnjem smislu svuda gde se osećamo kao kod kuće, među svojima. Uložili smo puno entuzijazma, znanja, iskustva i pre svega kreativnu strast pripremajući potpuno novu komunikacijsku platformu. Kao rezultat, nastao je savremen, atraktivan kreativni izraz u koji smo pretočili identitet i vrednosti Carnex brenda, i što je najvažnije, koji komunicira sa potrošačima. Želeli smo da porukom koju plasiramo podsetimo na emocije koje su pokretači svih nas, a koje u užurbanoj svakodvenici ponekad potiskujemo. Drago nam je da smo, sudeći po reakcijama potrošača i saradnika, u tome uspeli,“ kaže Tijana Katalinić, brend menadžer kompanije Carnex.

Kampanja je imala odlične reakcije, kao i aktivno učešće velikog broja ljudi u raspravi koja je pokrenuta na društvenim mrežama na temu ŠTA JE ZA VAS PORODICA?

Tim koji je realizovao kampanju čine: Bojan Babić, Branko Andrejević, Lidija Milovanović, Vladimir Popović, Milica Vojnović, Jana Savić Rastovac, Katarina Pribićević, Marija Stošić i Istok Tornjanski.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!