Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

I ja sam donor!

Kompanija Hemofarm, u partnerstvu sa Ministarstvom zdravlja Republike Srbije, i uz podršku agencija partnera, pokrenula je kampanju „I ja sam donor“, koja ima za cilj da podigne svest opšte javnosti i građana Srbije o važnosti doniranja organa.

Na ulicama širom Srbije mogu da se vide bilbordi koji, u sportskom duhu, prikazuju odnos broja donora u Srbiji i zemljama Evrope. Kampanji su se pridružili i istaknuti sportisti, jer, kako kažu u kompaniji Hemofarm – sada ne smemo da izgubimo.

Srbija, sa 3 donora organa na milion stanovnika, nalazi se na začelju u odnosu na zemlje Evrope i regiona. Građani Slovenije ili Mađarske imaju šest puta, Belgije – deset puta, Austrije – osam, Hrvatske – dvanaest, a Španije čak šesnaest puta više šansi za transplantaciju vitalnog organa.

Haštagovi kampanje su #ijasamdonor i #navijamzasrbiju.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!