Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

I dalje kriza u agencijama za zakup medija

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja u Srbiji za 2023. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju Marketing mreža sprovodi poslednjih osam godina.

Nakon poslovno loše 2022, agencije za zakup medija u Srbiji, tokom 2023. godine beleže blagi rast poslovnih prihoda, ali i dalje značajan pad neto dobiti, što ukazuje da je kriza i dalje prisutna u ovoj grupaciji agencija. Čak 17 od 26 agencija zabeležilo je pad neto dobiti u 2023. godini. Na rang listi došlo je do „prestrojavanja“ u TOP 10.

DIRECT MEDIA UNITED SOLUTIONS, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po oba finansijska parametra. Ova agencija je, u prošloj godini, zabeležila rast poslovnog prihoda za 0,84%, kao i rast neto dobit za 6,16%. Broj zaposlenih opao je za 4%. Od 2017. godini u okviru Direct Medie posluje još jedno pravno lice DIRECT MEDIA KOMUNIKACIJE, sa istim pravnim zastupnikom. Ova agencija beleži pad poslovnog prihoda za 13,83% i rast neto dobiti za 40,79%.

Na drugom mestu u tabeli po poslovnom prihodu nalazi se agencija MEDIA POOL. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u 2023. za 9,19%, ali veliki pad neto dobiti za 161,05%. Broj zaposlenih nije se menjao.

Agencija MEDIA HOUSE popela se sa šestog na treće mesto po poslovnom prihodu iz 2023. godine. Ova agencija zabeležila je značajan rast poslovnog prihoda za 33,16% i rast neto dobiti za 32,92%. Broj zaposlenih u 2023. povećan je za 9,62%.

UNIVERSAL MEDIA sa petog mesta popela se na četvrto na rang listi po poslovnom prihodu. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda od 18,38% i snažan rast neto dobiti od 106,64%, a broj zaposlenih uvećan je za 2,04%.

Na petom mestu po poslovnom prihodu nalazi se agencija OMD MEDIA. Ova agencija, jedina u TOP 5, zabeležila je pad poslovnog prihoda od 2,86%, kao i pad neto dobiti od 56,74%. Broj zaposlenih opao je za 3,57%.

U prvih 10 agencija na rang listi po poslovnom prihodu našli su se i WAVEMAKER, ESSENCEMEDIACOM, CAS MEDIA, NOVA COMMUNICATIONS i HAVAS ADRIATIC. 

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 26 pravnih lica koja se primarno bave zakupom medija i programiranjem plana oglašavanja. U 2023. godini nije otvorena ni jedna nova agencija u ovoj kategoriji.

Ukupan poslovni prihod agencija za zakup medija u 2023. povećan je za 9,95%, dok je neto dobit opala za čak 56,66%. Broj zaposlenih u agencijama za zakup medija beleži rast od 4,86%.

Detaljnu tabelu sa rezultatima agencija možete naručiti po ceni od 750 evra + PDV putem mejla hello@marketingmreza.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!