today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Husqvarna u Hrvatskoj spustila gaće

REGION – Husqvarna, vodeći svetski proizvođač motornih testera iz Švedske, pokrenuo je novu jesenju akciju sa provokativnom nacionalnom kampanjom.

Krajem avgusta i početkom septembra na ulicama diljem Hrvatske postavljeni su plakati sa porukama poput “Spustili smo gaće”, “Kad mi režemo, svima dobro” i “Za ovaj popust ne moraš zvat čovika”. Outdoor medije propratila je i jaka online kampanja, s oglasima na društvenim mrežama i raznim digitalnim kanalima.

Autorski tim ove kampanje dolazi iz novootvorene pop-up agencije Spellcaster, sa adresom u Edinburghu (UK) i Zagrebu, a koju su početkom meseca otvorili Tonči Klarić i Neven Crljenak. Kreativni direktor Tonči Klarić, dizajner Kristijan Kile Vinković i Husqvarna sarađuju već nekoliko godina, a poslednja kampanja još je jedna u nizu koje su pokrenule raspravu na društvenim mrežama o hrabrim istupima globalnog švedskog brenda.

“Husqvarna motorne testere pouzdani su alat za našu svakodnevnicu. Stoga se trudimo da i ton naših kampanja bude upravo to – svakodnevni jezik kojim pričaju obični ljudi. Naravno, tim bolje ako je naš ton relevantan u kontekstu lokalne kulture i humora. Husqvarna, kao ni mi, ne voli dosadnu komunikaciju”, rekao je Tonči Klarić iz agencije Spellcaster.

“Prošla, 2019. godina, za nas je bila rekordna što se tiče prodajnih rezultata te smo jako zadovoljni odzivom na naše prodajne akcije i kampanje. Godine sistemskog ulaganja u naše ljude, interne procese i marketinške aktivnosti urodile su plodom, te Husqvarna sada opravdano može tvrditi da je postala ‘household’ brand u Hrvatskoj. Po svemu sudeći, ni ova godina, uprkos svim izazovima, neće biti tako loša za nas,“ dodao je Marko Habuš, Marketing Manager, Husqvarna Hrvatska.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!