today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Husqvarna u Hrvatskoj poručuje DOSTA!

REGION – Husqvarna, najveći svetski proizvođač opreme za rad na otvorenom, pokrenuo je novu provokativnu nacionalnu kampanju. Krajem februara na ulicama širom Hrvatske postavljeni su plakati s porukama poput “DOSTA” i “Prijatelji ne bi trebali živjeti na lancu” kojima se želi podići svest o okrutnim uslovima u kojima nebrojeni psi u Hrvatskoj prožive veliki deo svog života, a ponekad i celu svoju egzistenciju – na lancu.

Outdoor medije propratila je i jaka online kampanja, kao i potresan TV spot snimljen iz perspektive psa iza kojeg stoje režiser Vanja Vascarac i kreativni direktor Tonči Klarić iz agencije Spellcaster. Husqvarna brend već nekoliko godina privlači pažnju svojom “Treba znati prerezati” kampanjom, koja se neretko osvrće na svakodnevni život u Hrvatskoj, kao i na aktuelna događanja. Ovo je prvi put da je ova komunikacijska platforma upotrebljena za društveno odgovornu svrhu. Kampanji su se pridružile i javno je podržale nebrojene organizacije koje se bave zaštitom životinja pa je tako pokrenuta i online peticija za hitnu izmenu Zakona o zaštiti životinja s ciljem zabrane držanja pasa na lancu u organizaciji udruženja Prijatelji životinja, skloništa Prijatelji Čakovec, udruženja Pobjeda Osijek i drugih članica Mreže za zaštitu životinja.

U trenutku pisanja ovog članka, online peticija prikupila je preko 40.000 potpisa, a očekuje ih se još više u nedeljama koji dolaze. “Naši klijenti već dugo vremena razmišljaju kako kampanju “Treba znati prerezati” okrenuti u smeru koji ima još jači društveni impact i verujem da smo u tome uspeli. Jako smo sretni odjekom i rezultatima peticije kao i iskazanom empatijom građana. Neke probleme naše okoline treba izneti na videlo, u svoj svojoj okrutnosti. Život na lancu nije život”, rekao je Tonči Klarić iz agencije Spellcaster.

“Lanac me žulja od mog ranog detinjstva. Jednostavno ne mogu prihvatiti da je u 21. veku to još uvek sveprisutan način držanja pasa. Kako već poslednjih par godina radimo kampanje na platformi – Treba znati prerezati – počela sam vrlo često koristiti taj izraz kad mi je dosta nečega ili kad mislim da je vreme da se nešto promeni. Tako se desila i ova kampanja u jednom razgovoru s mojom sestrom – jednostavno smo zaključile dosta je; treba prerezati. Malim pomacima u širenju svesti mogu se napraviti veliki koraci za život jednog psa na lancu. Ovo su naše vrednosti i došao je pravi trenutak da ih prenesemo javnosti”, dodala je Martina Drezga, Managing Director, Husqvarna Hrvatska.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!