REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje, HURA, bilo je domaćin godišnjeg sastanka strukovnih udruženja na nivou Evrope koja okupljaju više od 2.500 agencija iz 30 evropskih zemalja, a koje direktno zapošljavaju više od 120.000 ljudi.
U Dubrovniku se dva dana raspravljalo o aktuelnostima u komunikacijskoj industriji, GDPR Uredbi i E-privacy uredbi koja će tek stupiti na snagu, ali i fenomenu lažnih vesti i važnosti transparentnosti. Predstavnici nacionalnih strukovnih udruženja složili su kako je važno zajedno istupati prema institucijama Evropske unije i zastupati interese komunikacijske industrije.
Hrvatska je po prvi put dobila priliku da bude domaćin Evropskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA) što je HURA oberučke prihvatila, a tom prilikom predsednik HURA-e Davor Bruketa je prokomentarisao: „Ponosni smo što je Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje prepoznalo proaktivno delovanje HURA-e i odabralo nas kao domaćina godišnjeg sastanka. U HURA-i smo to shvatili kao priliku za snažnije uključivanje u međunarodne inicijative i mogućnost za aktivno uticanje na politike i procese koji utiču na naš rad poput Opšte uredbe o zaštiti ličnih podataka – GDPR.“