Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

HURA: Smernice za agencijske naknade

REGIO – Svrha smernica jeste olakšati oglašivačima i agencijama snalaženje u postupku utvrđivanja, procene i odlučivanja o agencijskim naknadama, a pripremila ih je radna grupa HURA-e koju vodi Andrea Štimac, članica uprave HURA-e.

Oglašivači i agencije su postigli znatan napredak u preobražavanju kreativnosti, inovacija i brzine marketinških aktivnosti. Sada je vreme za određivanje glavnih vrsta agencijskih naknada, tj. naknada koje se temelje na radu.

Uzrok poteškoća s kojima se agencije i oglašivači susreću po pitanju naknada jeste brkanje procene troškova (costing) i određivanja cena (pricing). To su dve potpuno različite stvari. Jedna iziskuje temeljno proučavanje i analizu, a druga iziskuje kreativnost i inovacije. Važno je znati trošak koji će agencija za oglašavanje snositi za usluge koje obavlja za svog klijenta, ali druga je stvar znati kako odrediti cenu svojih usluga.

− Procena troškova je objektivna i taktička. Određivanje cena je subjektivno i strateško.
− Za procenu troškova primenjuju se formule. Za određivanje cena iziskuje sposobnost prosuđivanja.

Poenta određivanja cena je vrednost, a ne trošak – upravo zato u određivanju cena treba da učestvuju različiti stručnjaci, a ne samo tim zadužen za finansije. Tome možemo pridodati činjenicu da se cenovnici rada u drugim delatnostima pružanja profesionalnih usluga obično ne razlažu na komponente troška i dobiti.

Smernice u celosti možete preuzeti na: www.hura.hr/dobra-praksa/smjernice-za-agencijske-naknade.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!