Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Humanitarna izložba „Home/Hope – Kiša još pada“ otvorena do ponedeljka

Sinoć je u „Pop up“ galeriji Kulturnog centra Beograda u organizaciji agencije McCann Beograd održana prodajna humanitarna izložba pod nazivom „Home/Hope – Kiša još pada“. Sav prihod od prodaje unikatnih radova i posebno dizajniranih predmeta namenjen je za pomoć ugroženima od poplava.
Poplave su prošle, ali posledice su nažalost još uvek tu. Upravo zbog toga poruka ove humanitarne izložbe je simbolična, jednostavna i direktna „Kiša još pada!”.
„Došao je trenutak da se podsetimo da na područjima ugroženim poplavama problemi i dalje postoje, i da je ljudima koji u tim područjima žive pomoć svih nas itekako potrebna“, izjavila je Olivera Perković, direktorka agencije McCann Beograd, i dodala: „Naša ideja bila je da iskoristimo ono što imamo – naše znanje, talenat naših kreativaca i saradnika i naravno iskustvo, i da na taj način zajedno doprinesemo što bržoj sanaciji štete. Svi oni koju su kupili izložene radove pomažu ljudima čiji su domovi stradali u poplavama, a celokupan prihod biće uplaćen na namenski račun Vlade Republike Srbije za pomoć ugroženima od poplava.“
Autori unikatnih radova su Marija Milanković, Lidija Milovanović, Tereza Cenić, Nataša Radosavljević, Marina Čavić, Kristina Jovanović, Branko Andrejević, Branko Rosić, Zdravko Kevrešan, Nenad Dodić i Marko Prokić, inače dizajneri zaposleni u agenciji McCann Beograd, a svoj doprinos izložbi dala je i Tatjana Kuburović, dizajnerka brenda Superheroina Cura Fina. Posetioci su pored njihovih radova mogli da kupe i posebno dizajnirane šolje, narukvice, torbe, majice, kabanice, kišobrane i rokovnike sa motivima poplave, delo istih autora.
„Ceo tim dizajnera trudio se da pronađe svoj lični ugao. Kao rezultat, dobili smo zaista različite radove, od minimalističke grafike, preko razigranih ilustracija pa sve do autorske interpretacije dela iz istorije umetnosti. S obzirom na to da su svi radovi sa izložbe namenjeni prodaji u humanitarne svrhe, sigurna sam da će svaki naći kupca sa odgovarajućim senzibilitetom”, izjavila je Lidija Milovanović, Senior Art Director u agenciji McCann Beograd.
Na temu inspiracije koju je imala za svoj rad, Marija Milanković, Art Director, izjavila je: „U jeku poplava, fotografije u medijima podsetile su me na nadrealne scene iz holivudskih filmova. To mi je poslužilo kao inspiracija za ovaj rad, u mom slučaju, akrilna slika na platnu.”
Na otvaranju humanitarne izložbe nastupili su učenici isturenog odeljenja Muzičke škole „Vatroslav Lisinski” u Obrenovcu, kao i studenti Fakulteta muzičke umetnosti sa katedre za džez i popularnu muziku.

Preostali izložbeni predmeti biće dostupni za prodaju u Beogradskom izlogu do ponedeljka, 8. septembra.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!