Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

HUDI pokreće istraživanje o potrošnji na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj

REGION – Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) u procesu je izrade istraživanja o potrošnji na internet oglašavanje, odnosno digitalnog AdExa. Istraživanje je povereno profesionalcima, bečkoj agenciji Momentum i lokalnom partneru Ipsosu.

Agencija Momentum Vienna već godinama izrađuje isto istraživanje za austrijsko tržište, u saradnji s IAB-om Austrija. Cilj je na temelju podataka od izdavača, agencija i drugih učesnika na digitalnom tržištu dobiti pregled razvoja i distribucije potrošnje na digitalno oglašavanje po austrijskom modelu. Takođe, pokušaće se što je moguće preciznije proceniti potrošnja na internet platformama, poput Facebooka i Googlea.

“Studija o potrošnji na digitalno oglašavanje, digitalni AdEx, značajna je prekretnica u razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj”, kaže Ana Hanžeković Krznarić, predsednica HUDI-ja i članica Upravnog odbora Hanza Medije.

Rezultati istraživanja biće predstavljeni za nekoliko meseci. Više informacija pročitajte OVDE.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!