Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

HUDI izračunao average CTR i viewable impressions

REGION – Koliki je prosečan raspon CTR-a na banerima na portalima? A vidljivih impresija? HUDI ima prve brojke informativnog karaktera.

Njihova radna grupa za standardizaciju oglasnih formata i merenja efikasnosti kampanja poslednjih meseci imala je zadatak izračunati raspon prosečnog CTR-a (click-through rate) i viewable impressions na svojim portalima. Prvi rezultati su tu, a planiraju ih objavljivati periodično te uključivati više portala u računicu.

U infografici ispod pronađite prosečan raspon CTR-a i vidljivih impresija za formate:

Desktop 300×600
Desktop 970×250
Mobile 300×250
Mobile 300×600

Rezultati su podeljeni i po tipu kreativa, odnosno HTML5, Image i Third Party.

Na podacima je radila i potvrđuje ih Radna grupa za standardizaciju oglasnih formata i merenja efikasnosti kampanja Hrvatske udruge digitalnih izdavača koju čine RTL Hrvatska, 24sata, Index Promocija, Nova TV, Hanza Media, Telegram Media Grupa, Pametna kuća, Netokracija, Agroklub, Video Media i Midas Network.

Potrebno je napomenuti i kako su brojevi informativnog karaktera, ne obavezuju navedene medije u konkretnoj/zakupljenoj isporuci kampanje te predstavljaju očekivano ponašanje za preko 50% kampanja pod pretpostavkom normalne distribucije CTR-a i vidljivih impresija u ukupnom broju impresija.

Izvor: HUDI

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!