Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

HubSpot: Content marketing u 2016.

SVET – HubSpot objavio je rezultate istraživanja o Content marketingu za 2016. godinu.

Tokom istraživanja ispitanici su naveli da najveći poslovni uticaj donosi upravo content marketing, a da najmanji donosi klasično web oglašavanje – baneri. Istovremeno, istraživanje je pokazalo da se na globalnom nivou u content marketing investira trećina budžeta (oko 44 milijarde dolara), a preostale dve trećine na klasične banere.

Kompletno istraživanje preuzmite OVDE.

Content_Marketing_2016_Europe_008

Content_Marketing_2016_Europe_010

Content_Marketing_2016_Europe_017

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

3 KOMENTARA

  1. Zdravo!
    Da li mozete da me stavite na vasu mejling listu kako bi mi stizali news letter i?

    Hvala,
    Milica

  2. Tradicionalni marekting se lagano potiskuje… potrosaci su sa novim tehnologijama promenili svoje ponasanje.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!