Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Huawei među 10 najvrednijih svetskih brendova za 2022.

Brand Finance, vodeća konsultantska kuća za procenu i strategiju brendova, proglasila je Huawei jednim od 10 najvrednijih brendova za 2022. u svom nedavno objavljenom izveštaju Brand Finance Global 500 2022. Izveštaj je pokazao godišnji rast vrednosti Huawei brenda od 29%, na 71,2 milijarde američkih dolara, što je kompaniji omogućilo promenu pozicije, te je sa 21. mesta na rang-listi Brand Finance 500 prošle godine, ove godine dospela na 9. mesto.

Svake godine Brand Finance stavlja na test 5.000 najvećih brendova i objavljuje skoro 100 izveštaja, rangirajući brendove u svim sektorima i zemljama. Top 500 najvrednijih i najjačih svetskih brendova uključeno je u godišnju rang-listu Brand Finance Global 500 – sada već 16. godinu zaredom.

U celini, tehnološki sektor se još jednom potvrdio kao najvrednija industrija, s kumulativnom vrednošću od oko 1,3 biliona dolara na Brand Finance Global 500 rang listi. Na njoj se nalazi ukupno 50 tehnoloških brendova, a igrači poput kompanija Apple, Microsoft i Samsung doprinose značajnom delu ukupne vrednosti.

Huawei je uspeo da povrati i opravda svoje mesto među 10 najboljih brendova, uprkos tome što je njegovo poslovanje s pametnim telefonima teško pogođeno američkim sankcijama.

Brand Finance pripisuje rast brenda Huawei njegovoj posvećenosti inovacijama, velikim ulaganjima u domaće tehnološke kompanije, istraživanju i razvoju, kao i usmeravanju svog fokusa na kategoriju električnih automobila.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!