today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Hrabri brendovi su oni koje prelaze granice konvencionalnog!

Marketing mreža pokrenula je seriju intervjua sa direktorima marketinga i komunikacija najvećih kompanija u Srbiji. Danas objavljujemo intervju sa Dejanom Kosanovićem, direktorom marketinga kompanije Mozzart Bet.

Da li će, po vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018? U kom smeru bi trebalo da se transformišu brendovi imajući u vidu da živimo i radimo u hiperpersonalnoj eri?
Smatram sam da je transformacija ključna reč poslednjih nekoliko godina, a ne samo u 2018. Kako živimo u vremenu hiperprodukcije, nužno je da svake godine transformišemo svoje poslovanje, način razmišljanja, sopstvene veštine i sve to prema potrebama tržišta i naših kupaca u datom trenutku. U kom smeru će ta transformacija ići ove godine, još je rano reći.
Ista je situacija i s personalizacijom. I ona je od velike važnosti već nekoliko godina i verovatno će ostati u fokusu i u narednom periodu. Komunikacija jedan na jedan je ključ uspeha brendova u eri nelojanih kupaca. Direktni marketing koji se oslanja na dvosmernu (interaktivnu) komunikaciju je sredstvo pomoću koga veliki brendovi uspevaju da zadrže većinu svojih trenutnih konzumenata i privuku nove.

Šta su, po vašem mišljenju, hrabri brendovi? Možete li da navedete primer…
Hrabri brendovi su kompanije koje prelaze granice konvencionalnog. Svi mi razmišljamo i forsiramo kreativu da razmišlja Outside the Box, van okvira, kreativnije, na način drugačiji od ostalih, da drugačije pristupa problemu ili ideji, a kada dobijemo takvo rešenje ili predlog, onda izgovaramo čuvenu rečenicu „Ipak smo mi…, nismo mi za to”… Retki su brendovi koji naprave taj korak više. Jedan od primera hrabrosti na domaćem tržištu, i koji je većini marketara privukao pažnju, jeste Direktna banka s njihovom lanč kampanjom, a od svetskih brendova to je svakako Najki s prvim sportskim hidžabom. Zanimljiv je i primer danske turističke agencije koja je imala kampanju „Uradi to za Dansku” za povećanje nataliteta u zemlji. Oni su napravili takmičenje u kome je nagrada dodeljivana ukoliko se devet meseci od putovanja rodi beba.

Kako da potrošač zavoli, doživi, prati i razume vaš brend?
Mi našim igračima pružamo mogućnost da osete i dožive adrenalin kroz različite aktivacije, poput odlazaka na utakmice omiljenih klubova u inostranstvu, besplatnog igranja, pružanja zanimljivih informacija, organizovanja takmičenja i dodeljivanja različitih nagrada. Da bi dobijao, moraš da daješ svojim potrošačima, da im omogućiš maksimalno uživanje i zadovoljstvo u korišćenju proizvoda/usluga koje kompanija pruža. Nama je važno da budemo sve vreme dostupni i da u svakom trenutku, kad god požele i gde god da se nalaze, igrači mogu da igraju svoje omiljene proizvode bilo to onlajn ili lendbejzd, što bismo mi rekli.

Kada je pravi trenutak za eksperiment i kampanju na granici rizika?
Prema mom mišljenju, uvek, bez obzira da li si lider ili želiš to da postaneš. Samo, retke su kompanije koje pristanu na to.

Šta će, po vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
Za tržište EU svakako GDPR Uredba o zaštiti podataka, koju i mi pratimo, jer poslujemo na tom tržištu, kao i korišćenje „glasa” u oglašavanju. Što se Srbije tiče, to je masovna personalizacija komunikacije, odnosno korišćenje Big Data podataka na pravi način kroz kampanje. Pore toga izdvojio bih unapređenje korisničkog servisa, upotreba CRM rešenja, kao i korišćenje automatizovane komunikacije, odnosno četbotova.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!