Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

HR stručnjaci po drugi put u Beogradu

Vrhunski HR stručnjaci kompanija Disneyland Paris, DHL Worldwide Network NV, Hewlett Packard AB, Air France, eBay and PayPal, BP Europe, Gazprom International, Cargill, Marriott International danas su razmenili svoja iskustva u oblasti ljudskih resursa sa lokalnim stručnjacima na događaju „HR Experience 2″.
„HR experience bio je sjajno iskustvo da sa lokalnim stručnjacima razmenim znanja do kojih sam došao nakon dugogodišnjeg rada za kompaniju Air France“, izjavio je Lucas Van Wees, vice president Commercial & Global, Air France/KLM. „Nestrpljivo sam iščekivao susret sa HR stručnjacima u Srbiji na događaju HR Experience 2. Podržavam ovakve događaje, jer brendiraju Beograd kao aktivnog učesnika u kreiranju trendova u oblasti ljudskih resursa“, izjavio je Jean-Noel, HR Director, Talent, Reward and Employer branding, Disneyland Paris.
Okupljeni HR stručnjaci i svi delegati imali su priliku da saznaju nove taktike za povećanje produktivnosti, efikasnosti u preduzeću, povezivanje zaposlenih i podsticanje njihovog punog potencijala. Neke od tema bile su: novi trendovi, upešno vođenje virtuelnih timova 21. veka, izgradnja poverenja u organizaciji, najbolje strategije da kompaniju učinite izborom budućih novih talenata, otkrivanje neverovatne moći srećno zaposlenih i važnost njihovog motivisanja za uspeh cele organizacije.
„Sektor ljudskih resursa je od presudnog značaja za razvoj svake organizacije i preduzeća i predstavlja izuzetno bitan segment, jer se fokusira na ljude koji individualno i timski doprinose ostvarenju biznis ciljeva organizacije. Zato smo doveli ljude iz najvećih svetskih kompanija, jer se iza njihove neverovatne produktivnosti, uspešnih strateških poteza, stoji pre svega dobra interna komunikacija, neverovatne HR strategije i zadovoljni zaposleni koji su direktno zaslužni za planetarne uspehe u poslovanju, koji ove kompanije čini jednim od najmoćnijih brendova današnjice koje stoje na samom vrhu decenijama unazad“, izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije The P. World, koja je organizovala ovu konferenciju.
Еkskluzivni partner događaja bila „Asocijacija HR Profesionalaca“, a „Тhe HR experience II“ podržali su: ekskluzivni medijski prijatelj projekta – dnevne novine Press; medijski prijatelji projekta: Marketing mreža, Belgrade in your pocket, Infostud, Belgrade info box, Radio 3, Na dlanu.com, City, Profit, Biznis i finansije, E kapija, Market, Economy, Hit music FM.

Za više informacija u vezi sa „HR experience II“, posetite www.thepworld.com.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!