Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Hoćeš da menjamo mesta?

Kada je u agenciju SIVO stigao zadatak iz kompanije Lidl Srbija, parkirali su sve projekte i potpuno se posvetili odgovoru na brief.

Najveći izazov bio je ukazati na problem bahatog, nepropisnog parkiranja na mestima rezervisanim za osobe sa invaliditetom, učinkovitom komunikacijom koja nije uvredljiva, kažu u agenciji.

Budući da u Srbiji živi preko 870 hiljada naših sugrađana koji imaju neku vrstu invaliditeta, želeli smo da dobro osmišljenom kampanjom ukažemo na njihova prava i potrebe. Cilj je bio preneti poruku da su ova mesta s razlogom rezervisana i da je bahato parkiranje samo još jedna od poteškoća za osobe sa invaliditetom.

Poruka kampanje: HOĆEŠ DA MENJAMO MESTA? POMERI SE S MESTA, pored bilborda, hengera, flajera i postera na Lidl prodavnicama, pojavila se i svuda na društvenim mrežama. Društvo je brzo prepoznalo njen značaj, pa se organskim putem proširila i kroz priče na Twitter-u, Facebook-u i Instagram-u.

Lidlova kampanja se sastoji od dugotrajnog obeležavanja samih parking mesta za osobe sa invaliditetom i dodatnog obeležavanja nepropisno parkiranih automobila na mestima za osobe sa invaliditetom hengerima i flajerima koji bahatim vozačima prenose poruku da poštuju prava i potrebe svojih sugrađana sa invaliditetom.

Cena „najboljeg” parking mesta često je najskuplja, zato ne postoji opravdanje niti jedan dovoljno dobar razlog zauzeti ga, osim ako na to imamo pripadajuće pravo.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!