Kada je u agenciju SIVO stigao zadatak iz kompanije Lidl Srbija, parkirali su sve projekte i potpuno se posvetili odgovoru na brief.
Najveći izazov bio je ukazati na problem bahatog, nepropisnog parkiranja na mestima rezervisanim za osobe sa invaliditetom, učinkovitom komunikacijom koja nije uvredljiva, kažu u agenciji.
Budući da u Srbiji živi preko 870 hiljada naših sugrađana koji imaju neku vrstu invaliditeta, želeli smo da dobro osmišljenom kampanjom ukažemo na njihova prava i potrebe. Cilj je bio preneti poruku da su ova mesta s razlogom rezervisana i da je bahato parkiranje samo još jedna od poteškoća za osobe sa invaliditetom.
Poruka kampanje: HOĆEŠ DA MENJAMO MESTA? POMERI SE S MESTA, pored bilborda, hengera, flajera i postera na Lidl prodavnicama, pojavila se i svuda na društvenim mrežama. Društvo je brzo prepoznalo njen značaj, pa se organskim putem proširila i kroz priče na Twitter-u, Facebook-u i Instagram-u.
Lidlova kampanja se sastoji od dugotrajnog obeležavanja samih parking mesta za osobe sa invaliditetom i dodatnog obeležavanja nepropisno parkiranih automobila na mestima za osobe sa invaliditetom hengerima i flajerima koji bahatim vozačima prenose poruku da poštuju prava i potrebe svojih sugrađana sa invaliditetom.
Cena „najboljeg” parking mesta često je najskuplja, zato ne postoji opravdanje niti jedan dovoljno dobar razlog zauzeti ga, osim ako na to imamo pripadajuće pravo.