Hoćemo li na vi ili na ti? Ajmo na CE!

REGION – U skladu sa željom za osveženjem komunikacije brenda, Cedevita je upravo lansirala novu dugoročnu kreativnu platformu „Ukus generacije CE“ koja predstavlja novi manifest jednog od naših omiljenih domaćih brendova.

Nova kampanja inspirisana je samim potrošačima Cedevite, a koji su ustvari svih generacija i životnih stilova i kao takvi pripadaju jednoj novoj, univerzalnoj i jedinstvenoj generaciji – GENERACIJI CE. Generacija CE koju CEDEVITA predstavlja i promoviše je prva generacija koja se ne identifikuje kroz godine rođenja već kroz stanje duha i zajednički sistem vrednosti. Generacija CE neguje pozitivan duh i zajedništvo, ne robuje predrasudama već je povezuju različitosti. To je generacija koja se ne sramoti pokazati emocije jer zna kako je bit života u povezivanju i deljenju važnih trenutaka s drugima.

Osnovna karakteristika Cedevite je oduvek ista – osveženje. Danas se osveženje ne odnosi samo na utaljivanje žeđi, već je ono utkano u stanje uma potrošača nove generacije koji želi osvežiti emocije, veze, ideje i misli. Samim time, više nije dovoljno pričati o tradicionalnoj definiciji osveženja, odnosno o funkcionalnosti Cedevitinih 9 vitaminima koji pridonose isključivo fizičkom osveženju i podizanju energije.

Cedevita ove godine slavi i 50. rođendan i kroz novu kampanju poručuje da su godine stanje duha i da je svako vreme dobro vreme za osveženje. Nova komunikacija i kampanja obiluje inspirativnim scenama, karakternim ljudima koji su autentični ljubitelji CEDEVITE, te autorskom muzikom koja podseća na nekadašnje promotivne kampanje brenda koje smo voleli i slušati, a ne samo gledati.

Kampanja je nastala u saradnji Cedevite, kreativne agencije Leo Burnett Beograd pod vodstvom Anje Radulović, a spot su realizovali produkcijska kuća Tuna Fish i reditelj Kosta Glušica.

Kako živi, o čemu sanja, i u što veruje Generacija CE možete otkriti u novim TV spotovima.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari