today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

H&M inovativan pristup: Twitter + OOH = PR

Sjajan primer kako se u PR svrhe mogu koristiti razna sredstva komunikcaije pokazao je nedavno brend H&M. Još od 2004. H&M sarađuje sa poznatim dizajnerima, sve u cilju približavanja visoke mode opštoj javnosti. Predstavljanje nove kolekcije postao je modni događaj godine u Švedskoj. Za 2013. izabrana je francuska dizajnerka Izabel Maran (Isabel Marant), na oduševljenje svih modnih novinara, blogera i ljubitelja mode.
Kao i obično, svi su se već spremili da čekaju redove i da se izbore za svoj komad brendirane odeće. U H&M timu su poželeli da naprave još veću potražnju. Zapitali su se da li mogu da upotrebe fanove da šire informaciju oko nove kolekcije, a da ih u isto vreme nagrade obezbeđenim željenim komadom odeće.

Nedelju dana pre početka prodaje nove kolekcije postavljeni su određeni komadi (kaputi, džemperi, majice, pantalone…) u okviru cytilight-ova (kao deo OOH kampanje). Međutim, postavljeno je zamagljeno staklo, tako da se sadržaj samo nazirao, ali ne i video. Na taj način je iskombinovan OOH, digitalni i mobilni marketing, na način koji nije viđen do sada.

Kada bi znatiželjni prolaznici stali ispred zamagljenog stakla i tvitnuli traženi hashtag, staklo bi se odmaglilo na 15 sekundi, a uz izgled odeće bila je istaknuta i informacija kako da se rezerviše to što je izloženo.
Umesto klasičnog saopštenja kreiran je YouTube trejler koji je objasnio kampanju, a ubrzo su ga preneli blogeri, modni sajtovi i klasični mediji. Pored priče o akciji, na hiljade ljudi je pogledalo instalaciju, tvitovalo, i “odmrzavalo” staklo svakog dana trajanja kampanje, još od 10 ujutru kada je kampanja počela. Najsrećniji su uspeli da rezervišu svoj omiljeni komad odeće i da ge podignu u prodavnci pre zvaničnog početka prodaje nove kolekcije. Na taj način je modni dan godine pretvoren u modnu nedelju godine.
Kreativan pristup i osmišljena komunikacija uvek dovode do dobrih rezultata.

Priredila: Jasmina Krstić Latinović
PR Manager, preuzetnica
Pro PR

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Interaktivnost.
    Digitalna interaktivnost.
    Već poznati ambijent na vašim smart telefonima i tabletima.
    PandoPad – Digital Interactive Signage, omogućava sve to za dosta industrijskih sektora.
    Jedan klasičan Foil On Window i postiže se taj efekat. Mašta kopirajtera i marketing odeljenja radi sve ostalo. Osvajanje emocija potrošača i zabava koja im se nudi 🙂

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!