Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

H&M inovativan pristup: Twitter + OOH = PR

Sjajan primer kako se u PR svrhe mogu koristiti razna sredstva komunikcaije pokazao je nedavno brend H&M. Još od 2004. H&M sarađuje sa poznatim dizajnerima, sve u cilju približavanja visoke mode opštoj javnosti. Predstavljanje nove kolekcije postao je modni događaj godine u Švedskoj. Za 2013. izabrana je francuska dizajnerka Izabel Maran (Isabel Marant), na oduševljenje svih modnih novinara, blogera i ljubitelja mode.
Kao i obično, svi su se već spremili da čekaju redove i da se izbore za svoj komad brendirane odeće. U H&M timu su poželeli da naprave još veću potražnju. Zapitali su se da li mogu da upotrebe fanove da šire informaciju oko nove kolekcije, a da ih u isto vreme nagrade obezbeđenim željenim komadom odeće.

Nedelju dana pre početka prodaje nove kolekcije postavljeni su određeni komadi (kaputi, džemperi, majice, pantalone…) u okviru cytilight-ova (kao deo OOH kampanje). Međutim, postavljeno je zamagljeno staklo, tako da se sadržaj samo nazirao, ali ne i video. Na taj način je iskombinovan OOH, digitalni i mobilni marketing, na način koji nije viđen do sada.

Kada bi znatiželjni prolaznici stali ispred zamagljenog stakla i tvitnuli traženi hashtag, staklo bi se odmaglilo na 15 sekundi, a uz izgled odeće bila je istaknuta i informacija kako da se rezerviše to što je izloženo.
Umesto klasičnog saopštenja kreiran je YouTube trejler koji je objasnio kampanju, a ubrzo su ga preneli blogeri, modni sajtovi i klasični mediji. Pored priče o akciji, na hiljade ljudi je pogledalo instalaciju, tvitovalo, i “odmrzavalo” staklo svakog dana trajanja kampanje, još od 10 ujutru kada je kampanja počela. Najsrećniji su uspeli da rezervišu svoj omiljeni komad odeće i da ge podignu u prodavnci pre zvaničnog početka prodaje nove kolekcije. Na taj način je modni dan godine pretvoren u modnu nedelju godine.
Kreativan pristup i osmišljena komunikacija uvek dovode do dobrih rezultata.

Priredila: Jasmina Krstić Latinović
PR Manager, preuzetnica
Pro PR

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Interaktivnost.
    Digitalna interaktivnost.
    Već poznati ambijent na vašim smart telefonima i tabletima.
    PandoPad – Digital Interactive Signage, omogućava sve to za dosta industrijskih sektora.
    Jedan klasičan Foil On Window i postiže se taj efekat. Mašta kopirajtera i marketing odeljenja radi sve ostalo. Osvajanje emocija potrošača i zabava koja im se nudi 🙂

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!