Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Hiljadu NESCAFÉ šoljica

REGION – Kreiranje originalne kampanje i sadržaja kojim se nastoji stvoriti dodatna vrednost, ključ je uspeha još jedne aktivacije koja je privukla i razveselila mnoge ljubitelje kafe u Hrvatskoj, a proizašla je iz saradnje agencije Drap i kompanije Nestlé.
U kampanji za NESCAFÉ pod nazivom „1.000 crvenih šoljica“ organizacija događaja za potrošače povezala se s elementima digitalne aktivacije i tako je za rezultat, osim povećanja broja fanova na NESCAFÉ Facebook stranici i dobre medijske popraćenosti, imala pozitivan uticaj na izgradnju imidža brenda.
Posetioce Bundeka, Strossmayerovog šetališta, Savskog pešačkog mosta i splitske rive, sredinom aprila dočekao je prizor klupica i ograda preplavljenih NESCAFÉ šoljicama koje su bile zaključane katancima. Kako bi otključali svoju i, u zamenu za katanac, dobili još jednu šoljicu za njima dragu osobu, ljubitelji kafe su prethodno trebali posetiti NESCAFÉ Facebook stranicu i preuzeti jedinstveni kod za otključavanje unutar mobilne aplikacije.
Kampanja je inspirisana tzv. ljubavnim katancima, kojima partneri na lokacijama širom sveta „zaključavaju“ svoju ljubav, a NESCAFÉ je poklanjanjem dve šoljice želeo zbližiti ljude.

Izvor: HURA

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!