today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Hiljadu NESCAFÉ šoljica

REGION – Kreiranje originalne kampanje i sadržaja kojim se nastoji stvoriti dodatna vrednost, ključ je uspeha još jedne aktivacije koja je privukla i razveselila mnoge ljubitelje kafe u Hrvatskoj, a proizašla je iz saradnje agencije Drap i kompanije Nestlé.
U kampanji za NESCAFÉ pod nazivom „1.000 crvenih šoljica“ organizacija događaja za potrošače povezala se s elementima digitalne aktivacije i tako je za rezultat, osim povećanja broja fanova na NESCAFÉ Facebook stranici i dobre medijske popraćenosti, imala pozitivan uticaj na izgradnju imidža brenda.
Posetioce Bundeka, Strossmayerovog šetališta, Savskog pešačkog mosta i splitske rive, sredinom aprila dočekao je prizor klupica i ograda preplavljenih NESCAFÉ šoljicama koje su bile zaključane katancima. Kako bi otključali svoju i, u zamenu za katanac, dobili još jednu šoljicu za njima dragu osobu, ljubitelji kafe su prethodno trebali posetiti NESCAFÉ Facebook stranicu i preuzeti jedinstveni kod za otključavanje unutar mobilne aplikacije.
Kampanja je inspirisana tzv. ljubavnim katancima, kojima partneri na lokacijama širom sveta „zaključavaju“ svoju ljubav, a NESCAFÉ je poklanjanjem dve šoljice želeo zbližiti ljude.

Izvor: HURA

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!