Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Heineken skrenuo pažnju na ljude koji rade do kasno i pretvorio ih u reklame

SVET – Heineken nastavlja da se promoviše kao brend piva koji vam pomaže da se „odmorite“ od tehnologije, društvenih mreža i preteranog rada. Ovog puta, skrenuli su pažnju na ljude koji rade do kasno u kancelariji i pretvorili ih u reklame.

Da bi promovisao svoj otvarač za flaše nazvan „The Closer“, koji je predstavio prošlog meseca, brend je iskoristio kancelarijska svetla i ljude koji rade do kasno u centru Menhetna. Projektovali su svetla reklame na zgradu, uz slogan „Prekomeran rad? Closer može pomoći.“

Projekcije su išle na više poslovnih zgrada u Njujorku, a kampanja su pratili i print oglasi u The New York Times-u.

„Kroz ovu kampanju „izazivamo“ kulturu prekomernog rada koja nastavlja da ometa važne trenutke“, rekao je Bram Westenbrink, globalni šef Heineken brenda. „Projektovanjem našeg oglasa na zgradu u kojoj su ljudi zapravo radili do kasno uveče, nadamo se da ćemo ohrabriti ljude da ponovo daju prioritet životu u ravnoteži, između poslovnog i privatnog“.

Ranije ove godine brend je, takođe, održao konferenciju za štampu u metaverzumu kako bi objavio novo pivo koje „nema ukusa“, a što je u stvari bio stunt za lansiranje novog ukusa Heineken Silver.

Sve je to deo šire globalne kampanje zasnovane na platformi „For a Fresher World“, koja se vrti oko ideje da život ima bolji ukus sa otvorenim umom.

Publicis Italy i Le Pub stoje iza ovih kampanja.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!