Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Heineken skrenuo pažnju na ljude koji rade do kasno i pretvorio ih u reklame

SVET – Heineken nastavlja da se promoviše kao brend piva koji vam pomaže da se „odmorite“ od tehnologije, društvenih mreža i preteranog rada. Ovog puta, skrenuli su pažnju na ljude koji rade do kasno u kancelariji i pretvorili ih u reklame.

Da bi promovisao svoj otvarač za flaše nazvan „The Closer“, koji je predstavio prošlog meseca, brend je iskoristio kancelarijska svetla i ljude koji rade do kasno u centru Menhetna. Projektovali su svetla reklame na zgradu, uz slogan „Prekomeran rad? Closer može pomoći.“

Projekcije su išle na više poslovnih zgrada u Njujorku, a kampanja su pratili i print oglasi u The New York Times-u.

„Kroz ovu kampanju „izazivamo“ kulturu prekomernog rada koja nastavlja da ometa važne trenutke“, rekao je Bram Westenbrink, globalni šef Heineken brenda. „Projektovanjem našeg oglasa na zgradu u kojoj su ljudi zapravo radili do kasno uveče, nadamo se da ćemo ohrabriti ljude da ponovo daju prioritet životu u ravnoteži, između poslovnog i privatnog“.

Ranije ove godine brend je, takođe, održao konferenciju za štampu u metaverzumu kako bi objavio novo pivo koje „nema ukusa“, a što je u stvari bio stunt za lansiranje novog ukusa Heineken Silver.

Sve je to deo šire globalne kampanje zasnovane na platformi „For a Fresher World“, koja se vrti oko ideje da život ima bolji ukus sa otvorenim umom.

Publicis Italy i Le Pub stoje iza ovih kampanja.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!