today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

HEARTH – nova agencija koja svim srcem radi za zajednicu!

REGION – U Zagrebu je osnovana prva regionalna agencija koja se bavi isključivo društveno odgovornim projektima i kampanjama. Ljudi koji su stvorili Hearth iza sebe imaju brojne uspešne društveno odgovorne projekte, među kojima je verovatno najpoznatija i najnagrađivanija Boranka.

Oni su: Dan Špicer, višegodišnji izvršni direktor Saveza izviđača Hrvatske; Damir Ciglar, suvlasnik hrvatske reklamne agencije Imago Ogilvy, kao i Darko Bosnar i Igor Mladinović, kreativni duo iz istoimene agencije.

„Agencija Hearth želi promeniti stvari baš u segmentu društveno odgovornog poslovanja. Zamišljeni smo kao firma koja se društveno odgovornim projektima bavi od njihovog samog početka, znači osmišljavanja, preko promocije kroz kreiranje i realizaciju reklamnih kampanja pa sve do kraja, odnosno, fizičkog sprovođenja u delo svakog projekta na terenu. Trenutno smo jedina agencija u Hrvatskoj i regiji koja ovom segmentu pristupa na tako celovit način, dajući klijentu ponudu ‘ključ u ruke’ kroz koju DOP postaje alat za napredak kompanije, a ne trošak“, navodi se u saopštenju agencje Hearth.

S obzirom da društvena odgovornost uvek mora biti relevantna vremenu i prostoru, Hearth je upravo pokrenuo najveću akciju doniranja novih igračaka za decu potresom pogođenih područja, nazvanu Happycentar. U Happycentar se mogu priključiti svi, od pojedinaca pa do kompanija, na www.happycentar.com.

S obzirom da i svojim primerom poslovanja žele biti društveno odgovorni, osim što osmišljavaju i realizuju takve projekte, u Hearthu posluju na način da ne podižu svoju dobit, nego je u potpunosti ulažu u vlastite projekte za bolje društvo i zdraviju okolinu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!