Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Hajde da nekad imamo vremena i za sebe

Grand kafa nastavlja sa kampanjom „Hajde da imamo vremena“, ali ovoga puta za sebe.

Kampanja „Hajde da imamo vremena“ nastala je iz jasne ideje da u današnjem užurbanom dobu, gde smo svi pretrpani obavezama i u stalnoj jurnjavi, uglavnom nemamo vremena ni za sebe, a kamoli za druge ljude. Ali, to vreme koje se odvoji da se „sedne na kaficu“ sa porodicom i prijateljima, da se podeli makar kratak trenutak, jeste ono što nas ispunjava, ono što čini život lepšim i nas srećnijim. Zato je „Hajde da imamo vremena“ postao novi stav koji su ljudi jako brzo prihvatili.

Kako kompanija navodi na svom LinkedIn profilu, treći nastavak kampanje ponovo skreće pažnju na te dragocene trenutke, ali ovaj put baš na one provedene sa samim sobom. Zajedno sa Anđelkom Prpić, koja glumi sve uloge u novoj reklami punoj humora, pričaju priču o vremenu odvojenom za sebe, o vremenu koje nam u moru obaveza pomaže da ne prekipimo.

Zato, hajde da nekad imamo vremena i za sebe!

Agencije koje su radile na kampanji su Luna TBWA Belgrade, Baš Čelik, Pro media group, Executive Group i Žiška.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!