today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Hajde da napravimo razliku i pokažemo šta sve VR može!

Iako se mnogima činilo da će virtuelna realnost potpuno baciti u senku sve druge trendove, 2016. je ipak bila godina učenja o VR-u. Kompanije se stidljivo okreću ka VR projektima, pa čekamo da nas iznenade potezi hrabrih igrača na tržištu. Kao i kod svakog prethodnog trenda upotrebe tehnologije u marketingu, puna primena je rezervisana samo za one najhrabrije.

Ali, na kraju dana – oni su ti koji prave razliku.

U godini učenja i VR-u, svet je pričao o toj tehnologiji kao jednoj od glavnih tema razvojnih planova svetskih inovatora na polju modernih tehnologija Facebook-a, HTC-a , Samsung-a i Oculus-a, Sony-a. Promoteri virtuelne realnosti su se potrudili da nam objasne i da je primena ove tehnologije ogromna.

Ona više nije ograničena na zabavu i video igrice, jer kroz VR mogu da se uče različite veštine u virtuelnom svetu i da se sprovode terapijska lečenja. Mogućnosti vernog predstavljanja proizvoda i usluga putem virtuelne realnosti čini da će ova tehnologija u jednom trenutku sasvim sigurno stići do u sam vrh marketing trendova u svetu. Doza realnosti koju dočarava virtuelna realnost čini da kompanije u svetu svojim potrošačima nude jedinstveno iskustvo interakcije sa brendom. Virtuelna realnost zaista verno može da nam prikaže ono što kupujemo – komad garderobe, nameštaja ili hotelski apartman, pa je onlajn kupovina posebno zanimljiva oblast njene primene. Da nismo daleko od ove budućnosti govori činjenica da je u prvih deset minuta prodaje HTC Vive u svetu naručeno preko 15 000 ovog uređaja, ali i reakcije samih korisnika koje preplavljuju društvene mreže. Prognoze prodaje VR naočara su blistave. Očekuje se da će do 2020. godine to tržište porasti 100 puta, na 2,8 milijardi dolara.

Direct Media, kao sistem koji razume moderne tehnologije, dovoljno je hrabra da virtuelnu realnost iskusi medju prvima na regionalnom tržištu. Prošle godine prvi put u regionu smo u jedan televizijski studio stavili virtuelnu osobu – Telenor bankara, u kampanji koja je nagrađena na više festivala marketiških ostvarenja i pre svega uspela da ostvari drugačiju interakciju korisnicima. U mogućnosti virtuelne realnosti smo se još jednom uverili prilikom testiranja novog VR uređaja – HTC Vive koji će po svemu sudeći dati novi kvalitet ovom iskustvu. Zajedno sa developerima iz Digital Mind-a, organizovali smo Demo day za ekipu onlajn influensera i ljubitelja modernih tehnologija u Srbiji – ronili smo na dnu okeana sa morskim ražama i kitovima, otkrivali tajne mračnih pećina, pucali u svemirce, crtali u prostoru, šetali se u crtanom filmu i kuvali kafu u virtuelnoj kancelariji.

Ali, hajde da zaista napravimo razliku i pokažemo kako VR funkcioniše – bila je poruka koja se sama nametnula u danima razmatranja projekta kreiranja virtuelnog muzeja Nikole Tesle. Onda se desio “VR Tesla” kako ga interno zovemo. Muzejska postavka u virtuelnoj realnosti pod nazivom “Doživi Teslu” je hrabar, pionirski projekat kroz koji smo na najbolji način iskusili mogućnosti i kompleksnost VR projekata. Kroz njega smo stekli uvid u sve nivoe implementacije jedne ovakve tehnologije, na osnovu čega i zaista možemo da potvrdimo da VR grabi krupnim koracima napred i daje sve više prostora za primenu u najrazličitijim industrijama.

Tehnologije prave razliku, a to je bio deo doktrine i samog Tesle. Ponosni smo što smo u godini obeležavanja 15-ogodišnjice Direct Media sistema još jednom podsetili na jednu od ključnih vrednosti velikog naučnika i ostali dosledni našim principima poslovanja.

Za Marketing mrežu tekst napisala:
Voljena Daničić, Innovate and New Media Manager, Direct Media

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!