Hajde da imamo vremena!

Grand kafa novom kampanjom nosi važnu poruku upućenu svima nama – Hajde da imamo vremena!

Veoma je jednostavno u stvari – hajde da imamo vremena za one dragocene trenutke koji čine svaki dan ispunjenijim. Hajde da imamo vremena za ispijanje kafe, jer to nije samo gutljaj u hodu i na brzinu, već važan deo zajedničkih momenata sa dragim ljudima.

„Trudimo se da se svaka naša marketinška kampanja nosi poruku koja će potrošačima biti jasna i inspirativna. Iza ove stoji potpuna posvećenost svih nas u kompaniji da razumemo njihove potrebe, težnje, ali i način na koji oni doživljavaju trenutke ispijanja kafe. Osim što nastojimo da shvatimo potrebe potrošača, uvek uzimamo u obzir i okruženje i okolnosti, pa smo tako došli do toga da je ovo pravi trenutak da se ovako važna poruka i prenese. Okolnosti sa kojima smo se susreli poslednjih nekoliko meseci su sigurno dovele do toga da se zapitamo šta nam je u životu zaista bitno. Podsetile su nas koliko je važno da ostanemo bliski, negujemo i gradimo odnose. Ova kampanja je naš način da svojim potrošačima pružimo podršku i nastavimo da budemo deo njihove svakodnevnice i svih bitnih trenutaka koji je čine“, rekao je Zoran Golub, direktor marketinga Grand kafe u Atlantic Grupi.


Oceni tekst

3,67 od 5
Loading...

Komentari