today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Hajde da imamo vremena za pregled

U saradnji sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, Ministarstvom zdravlja i Fondom B92, Grand kafa započinje kampanju u cilju edukacije žena o važnosti preventivnih pregleda pod nazivom „Hajde da imamo vremena za pregled“. U okviru kampanje biće realizovane brojne aktivnosti vezane za promociju zdravlja. Imajući u vidu da je rak dojke najčešći maligni tumor kod žena u Srbiji, cilj akcije je podizanje svesti o važnosti rane dijagnostike i redovnih medicinskih pregleda.

U mesecu oktobru koji se međunarodno obeležava kao „Mesec borbe protiv raka dojke“, Grand kafa, Ministarstvo zdravlja i Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“ pozivaju sve žene da vode računa o zdravlju i obave besplatan preventivni mamografski pregled. Mobilni mamograf koji se već nalazi u Negotinu dostupan je za preglede do 15. oktobra, dok će u Beogradu biti postavljen od 17. do 31. oktobra. U navedenom periodu, sve žene od starije od 45 godina mogu da dođu na besplatan mamografski pregled, u Negotinu, svakim radnim danom i subotom od 8.00 do 14.00 časova, u krugu Zdravstvenog centra Negotin, koji mogu zakazati na broj telefona 062/8097690. Pregledi u Beogradu biće dostupni svakog dana u terminu od 8.00 do 20.00 časova, na lokaciji Carigradski drum (ulaz u Kalemegdan iz pravca Uzun Mirkove ulice), a zakazivanje je moguće realizovati svakim danom od 10.00 do 18.00 sati, putem brojeva telefona 060 717 15 23 i 060 717 19 69.

Kampanjom „Hajde da imamo vremena“, Grand kafa ističe važnost vremena koje odvajamo za sebe i najdraže, posebno kada se uzme u obzir ubrzani tempo života koji često ne ostavlja prostora za brigu o onome što je zaista važno, od trenutaka sa najbližima do brige o sopstvenom zdravlju.

Nina Cvetković, Senior Brand Development Manager u Grand kafi (Atlantic Grupa), izrazila je zadovoljstvo zbog saradnje i realizovanja akcije za koju veruje da će pozitivno uticati na podizanje svesti o neophodnosti prevencije i edukacije, ali i pronalaženju vremena za sve zdravstvene preglede.

„Veoma je važno da nađemo makar malo vremena za sebe, svoje najbliže, za ljubav, smeh, druženje… A najvažnije jeste da nađemo i imamo vremena za brigu o svom zdravlju koje treba da bude naš najveći prioritet. Zato pozivamo sve dame da učine nešto dobro za sebe i one koji ih vole, da imaju vremena i dođu na besplatan mamografski pregled. Ujedno apelujemo na sve da redovno obavljaju preventivne preglede i imaju proaktivan odnos prema zdravlju, koji je preduslov za kvalitetniji način života“, napomenula je Nina Cvetković.

Rak dojke je vodeći maligni tumor kod žena u Srbiji, ali je u velikom broju slučajeva izlečiv ukoliko se otkrije i leči na vreme. Prema podacima Instituta za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, svake godine 4.000 žena oboli i 1.600 izgubi život. Jedna od osam žena tokom svog života oboli od ove bolesti. U odnosu na prethodni period, zabeležen je porast stope obolevanja posle 40. godine, a najviša je u uzrastima od 60-74 godine života.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!