Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Hajde da imamo vremena za pregled

U saradnji sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, Ministarstvom zdravlja i Fondom B92, Grand kafa započinje kampanju u cilju edukacije žena o važnosti preventivnih pregleda pod nazivom „Hajde da imamo vremena za pregled“. U okviru kampanje biće realizovane brojne aktivnosti vezane za promociju zdravlja. Imajući u vidu da je rak dojke najčešći maligni tumor kod žena u Srbiji, cilj akcije je podizanje svesti o važnosti rane dijagnostike i redovnih medicinskih pregleda.

U mesecu oktobru koji se međunarodno obeležava kao „Mesec borbe protiv raka dojke“, Grand kafa, Ministarstvo zdravlja i Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“ pozivaju sve žene da vode računa o zdravlju i obave besplatan preventivni mamografski pregled. Mobilni mamograf koji se već nalazi u Negotinu dostupan je za preglede do 15. oktobra, dok će u Beogradu biti postavljen od 17. do 31. oktobra. U navedenom periodu, sve žene od starije od 45 godina mogu da dođu na besplatan mamografski pregled, u Negotinu, svakim radnim danom i subotom od 8.00 do 14.00 časova, u krugu Zdravstvenog centra Negotin, koji mogu zakazati na broj telefona 062/8097690. Pregledi u Beogradu biće dostupni svakog dana u terminu od 8.00 do 20.00 časova, na lokaciji Carigradski drum (ulaz u Kalemegdan iz pravca Uzun Mirkove ulice), a zakazivanje je moguće realizovati svakim danom od 10.00 do 18.00 sati, putem brojeva telefona 060 717 15 23 i 060 717 19 69.

Kampanjom „Hajde da imamo vremena“, Grand kafa ističe važnost vremena koje odvajamo za sebe i najdraže, posebno kada se uzme u obzir ubrzani tempo života koji često ne ostavlja prostora za brigu o onome što je zaista važno, od trenutaka sa najbližima do brige o sopstvenom zdravlju.

Nina Cvetković, Senior Brand Development Manager u Grand kafi (Atlantic Grupa), izrazila je zadovoljstvo zbog saradnje i realizovanja akcije za koju veruje da će pozitivno uticati na podizanje svesti o neophodnosti prevencije i edukacije, ali i pronalaženju vremena za sve zdravstvene preglede.

„Veoma je važno da nađemo makar malo vremena za sebe, svoje najbliže, za ljubav, smeh, druženje… A najvažnije jeste da nađemo i imamo vremena za brigu o svom zdravlju koje treba da bude naš najveći prioritet. Zato pozivamo sve dame da učine nešto dobro za sebe i one koji ih vole, da imaju vremena i dođu na besplatan mamografski pregled. Ujedno apelujemo na sve da redovno obavljaju preventivne preglede i imaju proaktivan odnos prema zdravlju, koji je preduslov za kvalitetniji način života“, napomenula je Nina Cvetković.

Rak dojke je vodeći maligni tumor kod žena u Srbiji, ali je u velikom broju slučajeva izlečiv ukoliko se otkrije i leči na vreme. Prema podacima Instituta za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, svake godine 4.000 žena oboli i 1.600 izgubi život. Jedna od osam žena tokom svog života oboli od ove bolesti. U odnosu na prethodni period, zabeležen je porast stope obolevanja posle 40. godine, a najviša je u uzrastima od 60-74 godine života.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!