SVET – Gunn Report objavio je studiju „Moć štampe“, koja analizirala najčešće nagrađivane štampane oglase i plakate na svetu u poslednjih 15 godina.
Za potrebe izveštaja o moći printa analizirali su 1.028 najčešće nagrađivana štampana oglasa i plakata – u proseku 50 godišnje i to u periodu od 1999. do 2013. Izveštaj uključuje i opis specifičnog misaonog procesa u 13 elemenata koji su potrebni za odličan oglas u štampanim medijima, odnosno plakat (kao što su, na primer, informacije/činjenice, sveže razmišljanje, dramatizacija potrebe/problema, pripovedanje priče…). Među više od hiljadu oglasa izdvojili su njih 140 pomoću kojih su odredili pojedine elemente dobrog oglasa u štampanim medijima.
Najviše analiziranih oglasa dolazi iz Velike Britanije (24), SAD (21), Francuske (15), Brazila (12), Nemačke i Južne Afrike (po 9). Pet agencija, koje su kreirale najviše proučavanih oglasa i od kojih je u izveštaju predstavljeno po pet oglasa su AlmapBBDO (São Paulo), Saatchi & Saatchi (London), Saatchi & Saatchi (New York), Scholz & Friends (Berlin) i TBWAHuntLascaris (Johannesburg).
Donald Gunn, osnivač Gunn Reporta, o najnovijem istraživanju kaže: „Snaga printa je celovito i upotrebljivo istraživanje koje određuje 13 najvećih mogućnosti za traženje privlačnih i efikasnih kreativnih rešenja štampanih oglasa. Reč je o dragocenom alatu namenjenom kako iskusnim oglašivačkim stručnjacima koji traže iskru nadahnuća, tako i studentima i mladim kreativcima koji su tako dobili novo obrazovno gradivo.“
Više informacija pronađite na sajtu http://www.gunnreport.com/press/press-releases/