today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gunn Report: ‘Meet Graham‘ najkreativnija kampanja na svetu u 2017.

SVET – Gunn Report, globalni indeks kreativne izvrsnosti u oglašavanju, objavio je rezultate svog novog Gunn 100 izveštaja koji donosi rang liste 100 najuspešnijih oglašivačkih ideja 2017. godine.

Rang liste koje obuhvataju top kreativne agencije, agencijske mreže, brendove, oglašivače i zemlje, sastavljaju se analizom rezultata sa više od 40 najznačajnijih svetskih, regionalnih i nacionalnih kreativnih dodela nagrada.

Najkreativnija kampanja na svetu u 2017. prema ovom rangiranju je ‘Meet Graham‘, koju je kreirala agencija Clemenger BBDO Melbourne za australijsku Komisiju za saobraćajne nesreće, a u kojoj su prikazali kako bi čovek trebao izgledati da bi podneo saobraćajnu nesreću. Na drugom mestu je ‘Fearless Girl’ agencije McCann New York, koju su radili povodom Međunarodnog dana žena za investicijsku kuću State Street Global Advisors.

BBDO agencije dominiraju na listi zahvaljujući impresivnom uspehu u protekim mesecima. BBDO-ve agencije se na listi top 10 pojavljuju čak četiri puta. Na vrhu top liste je AlmapBBDO São Paulo i to po četvrti puta u 19 godina koliko se objavljuje Gunn Report. BBDO New York je na drugom mestu, a Dentsu Tokyo na trećem.

BBDO Worldwide je na vrhu kada su u pitanju mreže, i to već impresivnu dvanaestu godinu zaredom, sa 36 kancelarija koji su pridoneli njihovom ukupnom uspehu. McCann Worldgroup je na drugom mestu, a Ogilvy & Mather treći.

Celokupan izveštaj dostupan je na www.warc.com/gunnreport.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!