SVET – Agencija Grey London pobedila je na Film Hack izazovu YouTube-a i D&AD-a, odnoseći svojim videom pobede kako u glasovima žirija, tako i u Google merenjima.
Tim iz agencije Grey se takmičio sa kolegama iz agencija BBH, J. Walter Thompson i Ogilvy, u osmišljavanju TrueView oglasa koji će inspirisati više mladih ljudi da uđu u kreativne industrije – što je jedna od ključnih misija D&AD-a.
Pobednički rad je nosio naziv „You already do it. Get paid to do it.“ U šarenom, razigranom spotu mladima je objašnjeno da ukoliko „pišu duhovite beleške“ ili „snimaju čudne stvari“, treba da kliknu na link koji vodi na D&AD New Blood Hub, kako bi saznali kako da naprave karijeru od svojih ekscentričnih navika.
Godišnji Film Hack osmišljen je od strane YouTube-a kako bi se pokazalo oglašivačkom svetu kako se platforma može koristiti kao efikasan alat za oglašavanje.
Više informacija pronađite na portalu The Drum.