today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Grey London pobednik Film Hack izazova!

SVET – Agencija Grey London pobedila je na Film Hack izazovu YouTube-a i D&AD-a, odnoseći svojim videom pobede kako u glasovima žirija, tako i u Google merenjima.

Tim iz agencije Grey se takmičio sa kolegama iz agencija BBH, J. Walter Thompson i Ogilvy, u osmišljavanju TrueView oglasa koji će inspirisati više mladih ljudi da uđu u kreativne industrije – što je jedna od ključnih misija D&AD-a.

Pobednički rad je nosio naziv „You already do it. Get paid to do it.“ U šarenom, razigranom spotu mladima je objašnjeno da ukoliko „pišu duhovite beleške“ ili „snimaju čudne stvari“, treba da kliknu na link koji vodi na D&AD New Blood Hub, kako bi saznali kako da naprave karijeru od svojih ekscentričnih navika.

Godišnji Film Hack osmišljen je od strane YouTube-a kako bi se pokazalo oglašivačkom svetu kako se platforma može koristiti kao efikasan alat za oglašavanje.

Više informacija pronađite na portalu The Drum.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!