Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Grey London pobednik Film Hack izazova!

spot_img

SVET – Agencija Grey London pobedila je na Film Hack izazovu YouTube-a i D&AD-a, odnoseći svojim videom pobede kako u glasovima žirija, tako i u Google merenjima.

Tim iz agencije Grey se takmičio sa kolegama iz agencija BBH, J. Walter Thompson i Ogilvy, u osmišljavanju TrueView oglasa koji će inspirisati više mladih ljudi da uđu u kreativne industrije – što je jedna od ključnih misija D&AD-a.

Pobednički rad je nosio naziv „You already do it. Get paid to do it.“ U šarenom, razigranom spotu mladima je objašnjeno da ukoliko „pišu duhovite beleške“ ili „snimaju čudne stvari“, treba da kliknu na link koji vodi na D&AD New Blood Hub, kako bi saznali kako da naprave karijeru od svojih ekscentričnih navika.

Godišnji Film Hack osmišljen je od strane YouTube-a kako bi se pokazalo oglašivačkom svetu kako se platforma može koristiti kao efikasan alat za oglašavanje.

Više informacija pronađite na portalu The Drum.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!