SVET – McDonald’s je proteklog oktobra u Egiptu namerno pravio pravopisne greške u porukama na svojim kutijama za donacije, a onda je angažovao influencere da na društvenim mrežama dele njihove greške i podstiču svoje pratioce da ismejavaju kompaniju.
Nakon što su napravili buzz, McDonald’s je otkrio da su njihove greške namerno osmišljene kako bi podigle svest o nejednakosti u obrazovanju, što je jedno od bitnih pitanja u Egiptu.
Nisu svi dovoljno obrazovani da primete takve pravopisne greške, i upravo to je McDonald’s želeo poručiti. Video u kojem su objasnili svoju strategiju postao je viralan i imao je 1,1 milion pregleda u roku od 12 sati od objavljivanja, te više od pet miliona od tada.
ضايقتك الغلطات الإملائية؟
ليك حق، بس مش كل الناس عندها نفس الفرصة في التعليم
اتفرج على الڤيديو واعرف أكتر#لو_مضايقاك_غيرها#بالباقي_تعليم pic.twitter.com/YJmnR98NBc— McDonald's Egypt (@McDonaldsEgypt) October 26, 2017
Više informacija na TrendWatching