Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Greške koje rade!

SVET – McDonald’s je proteklog oktobra u Egiptu namerno pravio pravopisne greške u porukama na svojim kutijama za donacije, a onda je angažovao influencere da na društvenim mrežama dele njihove greške i podstiču svoje pratioce da ismejavaju kompaniju.

Nakon što su napravili buzz, McDonald’s je otkrio da su njihove greške namerno osmišljene kako bi podigle svest o nejednakosti u obrazovanju, što je jedno od bitnih pitanja u Egiptu.

Nisu svi dovoljno obrazovani da primete takve pravopisne greške, i upravo to je McDonald’s želeo poručiti. Video u kojem su objasnili svoju strategiju postao je viralan i imao je 1,1 milion pregleda u roku od 12 sati od objavljivanja, te više od pet miliona od tada.

Više informacija na TrendWatching

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!