Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Greške koje rade!

SVET – McDonald’s je proteklog oktobra u Egiptu namerno pravio pravopisne greške u porukama na svojim kutijama za donacije, a onda je angažovao influencere da na društvenim mrežama dele njihove greške i podstiču svoje pratioce da ismejavaju kompaniju.

Nakon što su napravili buzz, McDonald’s je otkrio da su njihove greške namerno osmišljene kako bi podigle svest o nejednakosti u obrazovanju, što je jedno od bitnih pitanja u Egiptu.

Nisu svi dovoljno obrazovani da primete takve pravopisne greške, i upravo to je McDonald’s želeo poručiti. Video u kojem su objasnili svoju strategiju postao je viralan i imao je 1,1 milion pregleda u roku od 12 sati od objavljivanja, te više od pet miliona od tada.

Više informacija na TrendWatching

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!